Eurobank: Εγκαινίασε το πρώτο κατάστημα νέας γενιάς στη Θεσσαλονίκη
Το νέο μοντέλο καταστημάτων λιανικής επεκτείνει η Eurobank εγκαινιάζοντας το τρίτο κατά σειρά Future Branch της τράπεζας, αυτή τη φορά στη Θεσσαλονίκη.
Τα Future branches, η νέα γενιά καταστημάτων της Τράπεζας, αποτυπώνουν τον νέο, άμεσο και προσωποποιημένο τρόπο εξυπηρέτησης. Στα καταστήματα νέας εποχής καταργούνται τα παραδοσιακά γκισέ, διαδραστικά service bars διευκολύνουν τις απλές συναλλαγές, ενώ στον ειδικό χώρο υποδοχής οι πελάτες μπορούν να ενημερωθούν για προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από φιλικές στη χρήση οθόνες.
Τα future branches δημιουργήθηκαν και λειτουργούν φυσικά με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον. Η εφαρμογή ψηφιακών μέσων καταργεί το έντυπο ενημερωτικό υλικό, ενώ η ηλεκτρονική υπογραφή και η ψηφιακή αποστολή εγγράφων ελαχιστοποιεί τις εκτυπώσεις τραπεζικών παραστατικών.
Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση της Eurobank εγκαινίασε το νέο κατάστημα της στην οδό Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη, που έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί στη βάση της φιλοσοφίας Phygital. Τα πρώτα Phygital καταστήματα στην Αθήνα (οδός Βουκουρεστίου και οδός Κοραή) άνοιξαν τις πόρτες τους για το κοινό το Νοέμβριο του 2021 και, σταδιακά, το νέο μοντέλο των καταστημάτων επεκτείνεται γεωγραφικά.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της η τράπεζα, η νέα αντίληψη για την Τραπεζική που έχει συστήσει και υλοποιεί στην πράξη με επιτυχία η Eurobank, κινείται σε απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στην επένδυση στην τεχνολογία και την αξιοποίηση της φυσικής παρουσίας, με στόχο την παροχή των βέλτιστων επιλογών εξυπηρέτησης.
Επενδύοντας περισσότερα από 200 εκατ. ευρώ, την τελευταία τριετία σε έργα τεχνολογίας και οδηγό μια φιλοσοφία καινοτομίας και πρωτοπορίας, η Εurobank παραμένει δίπλα στον πελάτη 24/7 με υπηρεσίες διαθέσιμες πάντα και παντού μέσω και των ψηφιακών της καναλιών. Η εξυπηρέτηση γίνεται γρήγορη και αποτελεσματική χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το m-Banking και το e-Banking, ενώ η ανθρώπινη επαφή συνεχίζει να βρίσκεται στο επίκεντρο της λειτουργίας της Eurobank με το εξειδικευμένο προσωπικό της να παραμένει δίπλα στον πελάτη με στόχο την κάλυψη όλων των αναγκών του.
Σύγχρονες λύσεις, όπως το Eurobank mobile app, μέσω του οποίου οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν πραγματοποιήσουν 1.200 έξυπνες συναλλαγές, ανέπαφες συναλλαγές μέσω apple pay και google pay, η εφαρμογή Eurobank Smart POS, που μετατρέπει το κινητό της επιχείρησης σε POS, είναι στη διάθεση των πελατών.
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στην πρωτοποριακή υπηρεσία v-Banking, που εισήγαγε πρώτη η Eurobank στην ελληνική αγορά με μεγάλη απήχηση και με την οποία εξυπηρετούνται ήδη 40.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις, διευκολύνοντας αισθητά και την e-χρηματοδότηση που γίνεται εφικτή για επιχειρηματικά και στεγαστικά προϊόντα.
Αθανασόπουλος: Τι φέρνουν τα καταστήματα νέας γενιάς
Με αφορμή την παρουσίαση του σχεδίου μετασχηματισμού της Τράπεζας, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, επικεφαλής Group Transformation, Digital & Retail Banking, κ. Αντρέας Αθανασόπουλος, εξήγησε τη φιλοσοφία του νέου μοντέλου. «Το κατάστημα της νέας εποχής είναι ένα πολυδύναμος συνδυασμός φυσικών και ψηφιακών δυνατοτήτων, για επιχειρήσεις και ιδιώτες πελάτες, με εξυπηρέτηση, χωρίς γκισέ και τείχη μεταξύ των πελατών και του προσωπικού και με την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων καναλιών εξυπηρέτησης. Σύμφωνα με τον ίδιο, είναι διαχρονικός ο στόχος για μια τράπεζα που θα είναι πάντα κοντά στον πελάτη, με εξατομικευμένες, προσωποποιημένες υπηρεσίες και προϊόντα, αξιοποιώντας την πρωτοποριακή εμπειρία εξυπηρέτησης στα καταστήματα νέας εποχής αλλά και το ολοκληρωμένο δίκτυο ψηφιακών καναλιών».