Αντιδράσεις από την ΟΛΜΕ για το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας
«Κατάφωρα αντιδημοκρατική» χαρακτηρίζει η ΟΛΜΕ την επιλογή της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει σε κατάθεση νομοσχεδίου εν μέσω πανδημίας, «χωρίς να έχει προηγηθεί διάλογος με τις ομοσπονδίες και με τη Βουλή να υπολειτουργεί».
Για την ΟΛΜΕ, η κίνηση αυτή «μαρτυρά τη βούληση της κυβέρνησης να εκμεταλλευτεί τις απαγορεύσεις λόγω της πανδημίας για να επιβάλει ακραία αντιδραστικά μέτρα».
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, το περιεχόμενο του νομοσχεδίου «δε δικαιολογεί το κατεπείγον της υπόθεσης, καθώς αποκαλύπτεται ότι δεν προσπαθεί να λύσει κανένα από τα σοβαρά προβλήματα της εκπαίδευσης ούτε περιλαμβάνει έκτακτα μέτρα που σχετίζονται με την πανδημία». Αντίθετα, όπως σημειώνει η ΟΛΜΕ, «επιδιώκει να πλήξει καίρια τα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών, αλλά και να επιφέρει ένα τεράστιο κτύπημα στο δημόσιο σχολείο».
«Απορρίπτουμε το περιεχόμενο του νομοσχεδίου ως απαράδεκτο και αναχρονιστικό, απαιτούμε την απόσυρσή του και καταγγέλλουμε την ίδια την πολιτική επιλογή της κατάθεσής του εν μέσω πανδημίας ως βαθιά αντιδημοκρατική», σχολιάζει.
Η ΟΛΜΕ αντιτίθεται μεταξύ άλλων, στην αξιολόγηση των σχολείων και της τιμωρητικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών, της τράπεζας θεμάτων, την αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων στο γυμνάσιο, τον ηλικιακό περιορισμό στην εγγραφή στα ΕΠΑΛ, την αύξηση των ποινών αποκλεισμού από τους πίνακες για τους αναπληρωτές που δεν αναλαμβάνουν προϋπηρεσία ή παραιτούνται, την αναγραφή εκ νέου της διαγωγής στα απολυτήρια, ένα τελείως αναχρονιστικό μέτρο που επανέρχεται και οδηγεί στο στιγματισμό των μαθητών για όλη τη ζωή τους.
Τέλος, προανήγγειλε την οργάνωση πανελλαδικής διαμαρτυρίας την Πέμπτη 30 Απριλίου, στις 13:00, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.
Πηγή: Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.
Διαβάστε επίσης:
Κορονοϊός: Με μάσκα η επιστροφή στην κανονικότητα - Πού θα είναι υποχρεωτική - Η σωστή χρήση της