Πανελλήνιες 2022 - Νεοελληνική Γλώσσα - Έκθεση: Δείτε τις απαντήσεις στο βίντεο του Newsbomb.gr

Πανελλήνιες 2022: Για την αξία της ιστορικής γνώσης κλήθηκαν να απαντήσουν, οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων στις Πανελλαδικές 2022 κατά τη σημερινή εξέταση του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας - Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις στο Newsbomb.gr

Πανελλήνιες 2022: Δείτε εδώ τις απαντήσεις στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
Πανελλήνιες 2022: Δείτε εδώ τις απαντήσεις στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
INTIME
5'

Tο Νewsbomb.gr βρίσκεται για άλλη μια φορά στο πλευρό των υποψηφίων και σε συνεργασία με τα φροντιστήρια «ΝEO»ενημερώνει έγκυρα και έγκαιρα για τα θέματα των Πανελληνίων 2022 και τις απαντήσεις τους.

Σήμερα οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών εξετάσεων από τα ΓΕΛ εξετάστηκαν στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας με τα θέματα να χαρακτηρίζονται βατά.

Δείτε live τις απαντήσεις και τα σχόλια για τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας

Πανελλήνιες 2022 - Νεοελληνική Γλώσσα - Έκθεση: Βατά και χωρίς παγίδες τα θέματα

Με την επιλογή του θέματος η Κ.Ε.Ε. τιμά τα 100 χρόνια της Μικρασιατικής καταστροφής χωρίς να θίγει την επέτειο αλλά δίνοντας τη δυνατότητα στους υποψηφίους να γνωρίζουν την παράδοση-ιστορία τους και με δείκτη αυτή να πορεύονται σε ένα ευοίωνο μέλλον.

Σύμφωνα με την Δήμητρα Ξιφαρη, από τα φροντιστήρια «ΝΕΟ», τα κείμενα ως προς την έκταση και κατανόησή τους θεωρούνται βατά και ειδικά το κείμενο 2 αποτελεί φόρο τιμής στην ποιήτρια Κική Δημουλά.

Η διατύπωση των θεμάτων ανταποκρίνεται στην πολύμηνη ενασχόληση των υποψηφίων με ανάλογου τύπου θέματα. Πιο συγκεκριμένα, η περίληψη έδινε τη δυνατότητα να επεκταθούν σε περισσότερες λέξεις (70-80) δίνοντας την ευχέρεια στους μαθητές/μαθήτριες να αποδώσουν ικανοποιητικά τους λόγους που μαθαίνουμε ιστορία σύμφωνα με τον συντάκτη του κειμένου 1.

Αναμενόμενο το Β1 που κινήθηκε σε ερωτήσεις Σωστού-Λάθους και για το κείμενο 1 και για το κείμενο 2. Η Β2 α αφορούσε τον τίτλο του κειμένου 1 και τον επικοινωνιακό του ρόλο όπου ο σχολιασμός από τους υποψηφίους/υποψήφιες κινείται στο να διερευνήσουν το στόχο του ερωτήματος που απασχολεί τον συντάκτη «Γιατί να μαθαίνουμε ιστορία;». Η Β2 β μπαίνει για πρώτη φορά στις Πανελλήνιες -με τη νέα μορφή εξέτασης- αλλά δεν δυσκόλεψε τους μαθητές διότι ζητούσε το υφολογικό αποτέλεσμα του ευθέως λόγου στο τέλος της πρώτης παραγράφου, άσκηση στην οποία οι μαθητές/μαθήτριες είναι εξοικειωμένοι.

Χωρίς δυσκολία και η άσκηση Β3 που απαιτούσε λίγο περισσότερο χρόνο στην πραγμάτωση της. Εντυπωσιακό, σε όλες τις ασκήσεις η διάκριση των ζητουμένων και η ταυτόχρονη βαθμολόγησή τους έτσι ώστε οι μαθητές/μαθήτριες να γνωρίζουν πώς να κινηθούν καθώς και τη βαρύτητα που έχουν βαθμολογικά οι επιμέρους απαντήσεις τους.

Πρώτη φορά πεζό μετά το 2020-2021 όπου ακόμα και στις επαναληπτικές είχαμε ποίημα. Μικρό σε έκταση, ευσύνοπτο και πέρα από την ιστορική αναφορά στην αξία που έχει για την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (τίτλος του πεζού) το ταγάρι που περνούσε από γενιά σε γενιά και στα χέρια της αφηγήτριας, προάγει και το οικολογικό ενδιαφέρον της σύνθεσής του. Η ερώτηση του θέματος Γ είχε τρία σκέλη δίνοντας έτσι την ευκαιρία στους υποψηφίους να αναπτύξουν και την ερμηνεία του πεζού με τρεις κειμενικούς δείκτες αλλά και να λάβουν θέση(αρνητική-θετική) για το αν θα κρατούσαν το ταγάρι.

Σε ό,τι αφορά το θέμα Δ η αναφορά σε ένα απόσπασμα του κειμένου 1 καθώς και η παρότρυνση να αξιοποιήσουν δημιουργικά τα κείμενα 1 και 2 διευκόλυνε τους υποψηφίους/υποψήφιες στο να απαντήσουν στα δύο σκέλη/ερωτήματα με τη μορφή άρθρου στην ιστοσελίδα του σχολείου τους. Η προτροπή στο Α ζητούμενο να εκθέσουν την άποψη τους για την αξία της ιστορικής γνώσης με βάση και τις ιδέες των κειμένων τους διευκόλυνε να κάνουν μια ιεράρχηση των ιδεών-επιχειρημάτων του κειμένου 1 και κειμένου 2 και να επιλέξουν τι τους ταιριάζει για να εκθέσουν την άποψή τους. Το ζητούμενο Β κινήθηκε σε αναφορά βιωματικών τρόπων καλλιέργειας του ενδιαφέροντος για το ιστορικό παρελθόν. Σε αυτό οι μαθητές κινήθηκαν με βάση την εμπειρία τους χωρίς όμως τον κίνδυνο να τεθούν εκτός θέματος. Η παραγωγή λόγου είχε τη μορφή άρθρου σε ιστοσελίδα του σχολείου.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για τις Πανελλήνιες 2022

Για μία ακόμη χρονιά, το Νewsbomb.gr θα βρίσκεται στο πλευρό των υποψηφίων. Το Νewsbomb.gr, σε συνεργασία με τα φροντιστήρια «ΝEO», θα ενημερώνει έγκυρα και έγκαιρα για τα θέματα των Πανελληνίων 2022 και τις απαντήσεις τους, καθώς και όλες τις εκτιμήσεις για τις Βάσεις 2022, έως ότου ανακοινωθούν.

Πανελλήνιες 2022: Τα θέματα στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία

Δείτε τις απαντήσεις για τα θέματα στα Μαθηματικά (Άλγεβρα) ΕΠΑΛ

Πανελλήνιες 2022: Οι απαντήσεις στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία

Δείτε τις απαντήσεις στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία

Νέο Φροντιστήριο: 54 χρόνια επιτυχίες

Ο όμιλος Νέο Φροντιστήριο, ιδρύθηκε το 1968 και σήμερα αριθμεί πάνω από 82 εκπαιδευτικά κέντρα με 600 καθηγητές, 70 συνεργάτες διευθυντές σπουδών κάθε ειδικότητας, πλήρη σειρά εκδόσεων και πλούσιο ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό. Η πλούσια ακαδημαϊκή του παράδοση διατηρείται αναλλοίωτη, αφού οι άνθρωποι του βρίσκονται σε συνεχή εγρήγορση αφουγκραζόμενοι τις νέες εξελίξεις και προκλήσεις της εποχής, κάτι που επιβεβαιώθηκε περίτρανα στην πρόσφατη περιπέτεια της πανδημίας.

Πανελλήνιες 2022: Τι απαγορεύεται να έχουν μαζί τους οι υποψήφιοι

  • βιβλία
  • τετράδια
  • σημειώσεις
  • διορθωτικό υγρό ή ταινία
  • κινητά τηλέφωνα
  • υπολογιστικές μηχανές
  • ηλεκτρονικά μέσα μετάδοσης ή αποθήκευσης πληροφοριών ή επικοινωνίας, ή άλλα αντικείμενα, εκτός από αυτά που επιτρέπονται σύμφωνα με τις οδηγίες της Κ.Ε.Ε. ή της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων.

Πανελλήνιες 2022: Οι αλλαγές για τους υποψηφίους

  • Καταργείται το διπλό μηχανογραφικό.
  • Ανακοίνωση των βάσεων μέχρι 10 Αυγούστου.
  • Το μηχανογραφικό των υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις από 17/5.
  • Μείωση του ελάχιστους ύψους για τα κορίτσια στην Αστυνομία, το Λιμενικό και την Πυροσβεστική.
  • Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής παίρνει υπόψη τις επιδόσεις των υποψηφίων.
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή