Βάσεις 2016: Τι δείχνουν οι πρώτες εκτιμήσεις – Πώς θα κινηθούν σε κάθε πεδίο
Οι αλλαγές στο σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων αλλά και οι δυσκολίες των μαθημάτων σε σχέση με την περσινή χρονιά, φέρνουν τα πάνω κάτω στις βάσεις.
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ
Στις υψηλόβαθμες σχολές αναμένονται πολλές ανατροπές και θα δοθεί «σκληρή μάχη» για μία θέση. Είναι χαρακτηριστικό πώς οι ειδικοί προβλέπουν ιστορική άνοδο (!) στην Ιατρική, ενώ όπως αναφέρει και ο «Ελεύθερος Τύπος», οι βάσεις θα κινηθούν σε τρεις ταχύτητες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2016
Στο 1ο επιστημονικό πεδίο και με την απώλεια των παιδαγωγικών λείπουν περίπου 2.000 θέσεις. Έτσι και οι υποψήφιοι των σχολών με μεσαία ζήτηση θα περιοριστούν σε λιγότερες θέσεις ανεβάζοντας έτσι τις βάσεις.
Γενικότερα και καθώς τα περυσινά θέματα έριξαν τις βάσεις, εφέτος αναμένεται άνοδος τόσο στις Νομικές Αθήνας και Θεσσαλονίκης, όσο όμως και σε σχολές με επίσης μεγάλη ζήτηση όπως στις σχολές ΜΜΕ και Ψυχολογίας.
Στο 2ο επιστημονικό πεδίο, όπου συγκεντρώνονται και οι περισσότερες σχολές, τα μαθηματικά είναι ένα πρόβλημα, καθώς οι πρώτες εκτιμήσεις λένε ότι οι υποψήφιοι δεν τα πήγαν καλά και έτσι θα υπάρξει μια κάποια συγκράτηση των βάσεων σε σχέση με πέρυσι. Οι Πολυτεχνικές σχολές αναμένεται να κερδίσουν το περσινό χαμένο έδαφος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ 2016
Στο 3ο επιστημονικό πεδίο η Βιολογία έβαλε δύσκολα στους υποψηφίους όμως και πάλι για την είσοδο στις ιατρικές σχολές ο βαθμός που θα απαιτείται θα είναι κοντά στο 19,5. Σχολές βιολογίας, οδοντιατρική, κτηνιατρικές αλλά και παραϊατρικών επαγγελμάτων αναμένεται επίσης να ανέβουν. Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο και για ιστορική άνοδο των ιατρικών σχολών.
Στο 4ο επιστημονικό πεδίο το γεγονός ότι η είσοδος στα Παιδαγωγικά έχει γίνει δύσκολη, με αποτέλεσμα να τις επιλέγουν λίγοι, ίσως φέρει μείωση των βάσεων και εύκολη πρόσβαση σε αυτές με σχετικά χαμηλό βαθμό.
Στο 5ο επιστημονικό πεδίο αναμένεται πτώση των βάσεων γενικότερα καθώς οι επιδόσεις των μαθητών ως τώρα φαίνεται ότι κινούνται σε χαμηλά επίπεδα. Αναμένεται πτώση των βάσεων.