Ως εδώ! Δείτε τι αφαιρέθηκε από τα βιβλία της Ιστορίας

Δεν έχει όριο πλεον ο... «αφελληνισμός» του Υπουργείου παιδείας στα εγχειρίδια του δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου...
4'

Συγκεκριμένα στα βιβλία της ιστορίας έχουν αφαιρεθεί οι χάρτες των Ελληνικών αποικισμών της κλασσικής εποχής στις περιοχές της Μεσογείου, Ευξείνου Πόντου και Βαλκανίων με αποτέλεσμα ο Ελληνικός κόσμος εκείνης της εποχής, αντί να φαίνεται ως μια κραταιά αυτοκρατορία φαντάζει πλεον ως μια κουκίδα στα μάτια των μαθητών!!!

Για ποιόν λόγο και απο ποιούς όμως επιτελείται αυτή η σταδιακή αποξήλωση της ιστορίας μας;
Μήπως προσπαθούν κάποιοι κύκλοι να σταματήσουν να καλλιεργούν στο υποσυνείδητο των μαθητών τη μεγαλειώδη κληρονομιά του Ελληνισμού και να την αντικαταστήσουν με μιζέρια και ηττοπάθεια;
Ποιοί προσπαθούν να «βιάσουν» την Ελληνική ιστορία; Γιατί πλεον στα σχολεία δεν δίνουν στα παιδιά μας αξίες, αρετές, ευγενικά ιδανικά και δεν τους μαθαίνουν τα πραγματικά γεγονότα;
Μήπως κάποιοι θέλουν τον σταδιακό εκφυλισμό της κοινωνίας μας και όχι την πραγματική πρόοδο;

Eνδιαφέρον παρουσιάζει και το παρακάτω απόσπασμα απο το περιοδικό «η Δράση» τεύχος Ιούλιος – Ιούνιος 2012:

Αρχίζοντας μέ τή Γλώσσα τής Ε’ τάξης (σελ. 23) βλέπουμε τόν άγιο Ιωσήφ χωρίς φωτοστέφανο νά αγκα­λιάζει τήν Παναγία, χωρίς φωτοστέ­φανο καί αυτή. Επίσης βλέπουμε τόν Χριστό σαν ενα απλό μωρό χωρίς φωτοστέφανο. Όλο τό βιβλίο έχει δυο φωτογραφίες γιά τά Χριστούγεννα. Συ­νεχίζοντας βλέπουμε ότι όλο τό κεφά­λαιο γιά τά Χριστούγεννα αναφέρεται στή μάγισσα Φρικαντέλα (σελ. 26). Βά­ζουν ένα παιδί μετανάστη (σελ. 24) νά θέτει σέ άμφιβολία γιά τό αν υπάρχουν άγγελοι, καί αύτοί μόνο για τους χορτάτους.
Ακόμη (σελ. 29) βλέπουμε τά Θε­οφάνια νά είναι ένας άπλός αγώνας κολύμβησης.
Βάζουν τά παιδιά νά φαντάζονται ότι είναι δέντρα (σελ. 31). Όχι πάντως νοήμονα όντα. Πλήση εγκε­φάλου επίσης γίνεται (σελ. 11 καί 12) ειδικά γιά τούς εξωγήινους.

Στό Ανθολόγιο τής Γλώσσας Ε’ (σελ. 154) ο Τα Κι Κο ό Κινέζος αναρωτιέται: « .. Τά μάτια του γιατρού ήταν γλυκά και τά μάτια τοϋ Χρίστου ήταν γλυκά». Τί ώραία βλασφημία! Παρουσιάζουν επίσης τό βάψιμο τών αυγών σάν παλιό ειδωλολατρικό έθιμο πού πήραμε καί ότι ό Χριστός άπλώς σήκωσε τήν πλάκα καί βγήκε (σελ. 174, 175, 177).

Ο (ψεύτικος χονδρός) Άι-Βασίλης κάνει μπουγάδα μέ τά σώβρακά του (Δ’ τάξη, Γλώσσα, σελ. 52). Τά παιδιά μαθαίνουν νά γράφουν Χαίκοΰ (Γ’ τάξη, Γλώσσα, σελ. 68) πού είναι επηρεασμένα άπό τό Βουδισμό Ζέν, άλλά όχι Όμηρο κ.τ.λ. Ελληνικά.

Διαβάζουμε (Γλώσσα, Β’ δημοτικού, σελ. 79) γιά τό ημερολόγιο τής Εβραιοπούλας Ροζίνας, γιά τό 1940, άλλά όχι κάποιου Έλληνα ήρωα π.χ. Κώστα Περρίκου.

Από τή Γλώσσα Α’ Δημοτικου μαθαί­νουν τα παιδιά: πώς να μπαίνουν σέ ξένα σπίτια, να κρυφακούν, να κρυφοκοιτάζουν τή νύκτα (σελ. 32, 34, 36, 38) όλα εικονογραφημένα.

Στή Μελέτη Περιβάλλοντος, Δ’ τάξης, (σελ. 17,18) νιώθουμε περήφανοι πού μιλάμε τά Τουρκικά. Το Τουρκάκι Έκρέμ δοξάζει τόν Αλλάχ με ανύπαρκτο Χριστό.

Στά Μαθηματικά, Γ’ τάξης, (σελ. 85) υπάρχουν μάγισσες, σεΐχιδες καί γενικά όλα τά ξενόγλωσσα ονόματα καί κυρίως αγοριών.
Κάνουν συνεχώς διαφήμιση (Μαθηματικά Γ’, σελ. 102) στό Ταγκράμ, αλλά όχι στό αρχαιότερο Γεωμετρικό παιχνίδι τό ≪Λούκουλος≫ του Αρχιμήδη.

Στά Θρησκευτικά Δ’ (σελ. 98), μάς κάνουν πλύση εγκεφάλου μέ τούς μετανάστες, παρουσιάζοντας τούς Έλληνες σάν ρατσιστές.

Στά Θρησκευτικά Ε’ (σελ. 92) αναφέρουν σαν αιρετικό τόν Ρωμανό τό Μελωδό, ότι αντλούσε τά θέματά του από τά απόκρυφα Ευαγγέλια.

Πηγαίνοντας στήν Ιστορία (Δ’ τάξη, σελ. 79) αφαιρούν τίς αποικίες τής αρχαίας Ελλάδας από όλο τό μεσογειακό χώρο και τήν δείχνουν σάν ψείρα.

Καλλιεργούν αισθήματα ηττοπάθειας των Ελλήνων (Ε’ τάξη, σελ. 11) ειδικά απέναντι στούς Ρωμαίους, χωρίς νά μάς πουν ότι πολυπληθέστεροι Ρωμαίοι μαζί μέ Έλληνες προδότες πολέμησαν εναντίον λίγων Ελλήνων.

Τό διάταγμα τής ανεξιθρησκίας του Μ. Κωνσταντίνου τό δουλεύουν όπως θέλουν σάν τάχα νά μήν ισχύει στήν Ελλάδα (»στ. Ε’, σελ. 22). Ρωτούν πονηρά τά παιδιά νά αναρωτηθοΰν γιατί ό Μ. Κωνσταντίνος άφησε τούς παλαι­ούς ναούς δίπλα στίς Χριστιανικές (σελ. 27, Ίστορ. Ε’). Γιατί άραγε;

Στήν άλωση της Κωνσταντινούπο­λης, Βιβλίο Εργασιών, Ιστορίας Ε’ (σελ. 46), ρωτούν και ζητούν τα παιδιά να γράψουν τί τά εντυπωσίασε στόν Μωάμεθ τόν Πορθητή. (Βάζοντας δεύτερο στή λίστα τον Κωνσταντίνο τον Παλαιολόγο).

Δίνουν ψευδή στοιχεία μέ μικρό Τουρκικό στρατό στήν άλωση, Ιστορία Ε’ (σελ. 107) (αλλού γράφουν πάνω άπό 60.000, άλλού 100.000). Ιστορικά εμείς ξέρουμε ότι τό νούμερο ήταν πολύ μεγαλύτερο.
Γράφουν (Ιστορία Ε’, σελ. 106) ότι τήν άμυνα τής Κωνσταντινούπολης τήν ανέθεσε ο Πα­λαιολόγος στόν Ιουστινιάνη, λές καί αυτός ήταν απλός παρατηρητής, τονίζοντας τό με­γαλείο του Ιουστινιάνη καί του Μωάμεθ.

Αυτά τά βιβλία είναι όλα σαβούρες. Σέ τί vα πρωτοαναφερθεί κανείς; Καί αυτά είναι μόνο λίγα !

Πηγή: hellasforce.com

Σχετικές ειδήσεις