Πανελλήνιες 2019: Ιστορία, Φυσική και Ανάπτυξη Εφαρμογών - Ποια θέματα ήταν βατά και ποια δύσκολα

Πανελλήνιες - Πανελλαδικές 2019: Σε μαθήματα προσανατολισμού εξετάστηκαν σήμερα, Τετάρτη, οι υποψήφιοι των ΓΕΛ για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
EUROKINISSI
3'

Ειδικότερα, οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών εξετάστηκαν στην Ιστορία, οι υποψήφιοι της ΟΠ Θετικών Σπουδών στη Φυσική και οι υποψήφιοι της ΟΠ Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Τα θέματα της Ιστορίας, χαρακτηρίζονται βατά, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. «Δόθηκαν στους υποψηφίους με απλό και κατανοητό τρόπο και μπορούμε να πούμε ότι ήταν εύκολα», σχολίασε μιλώντας στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γιάννης Χανούμης, καθηγητής στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Αθηναίων. Σύμφωνα με τον κ. Χανούμη, με εξαίρεση το θέμα Β1, το οποίο χρειαζόταν συνδυαστική σκέψη από τα δύο πρώτα κεφάλαια του βιβλίου και στο οποίο ίσως να μπερδεύτηκαν ορισμένοι υποψήφιοι, τα υπόλοιπα θέματα ήταν αρκετά σαφή και δεν αναμένεται να προβλημάτισαν ιδιαίτερα τους υποψηφίους. «Ήταν κατατοπιστικά και αναμενόμενα τα θέματα, οπότε και ένας μέτριος μαθητής θα μπόρεσε να γράψει καλά», σημείωσε.

Όσον αφορά τη Φυσική, τα θέματα ήταν μέτριας δυσκολίας συνολικά. Ωστόσο, όπως και πέρυσι, οι διατυπώσεις των θεμάτων ήταν μεγάλες και τα θέματα που πήραν στα χέρια τους οι υποψήφιοι ήταν πολλές σελίδες (8 στον αριθμό). «Χρειαζόταν αρκετή συγκέντρωση από τους υποψηφίους για να επεξεργαστούν όλα τα δεδομένα που τους δόθηκαν και σίγουρα έπρεπε να διαχειριστούν σωστά τον χρόνο που είχαν διαθέσιμο, για να μπορέσουν να λύσουν όλα τα θέματα, μέχρι τέλους», επεσήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Νάνσυ Σαμαρά, καθηγήτρια και συντονίστρια του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Δήμου Αθηναίων.

Όπως πρόσθεσε, τα θέματα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και ειδικότερα, το Γ θέμα αφορούσε διαχείριση εφαρμογών, που όσοι είχαν προετοιμαστεί καλά μπορούσαν να ανταπεξέλθουν, ενώ το Δ θέμα δεν έκρυβε παγίδες και ήταν αναμενόμενο. «Το μόνο πρόβλημα που ίσως αντιμετώπισαν στο Δ θέμα οι υποψήφιοι ήταν η αλυσίδα των υποερωτημάτων», σημείωσε.

Μέτριας δυσκολίας χαρακτηρίζονται και τα φετινά θέματα στο μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον». «Τα θέματα ήταν κλασικά και αναμενόμενα, αλλά κάπως απαιτητικά», ανέφερε στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Μιχάλης Βαξεβανίδης, καθηγητής στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Αθηναίων. Σύμφωνα με τον κ. Βαξεβανίδη, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το Β θέμα ήταν σχετικά δύσκολο, ενώ το Γ αφορούσε βασικές γνώσεις και μεθοδολογίες που οι υποψήφιοι είχαν διδαχθεί ήδη από την αρχή της χρονιάς. «Το Β είναι αρκετά δύσκολο για Β θέμα, έχει πολλά ζητούμενα. Το Γ αφορά κλασικές μεθοδολογίες, βασικές γνώσεις. Το Δ, όμως είναι αρκετά δύσκολο και ίσως πολλοί να δυσκολευτούν να συνεχίσουν μετά το τρίτο υποερώτημα», κατέληξε.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Όσον αφορά στα ΕΠΑΛ, οι υποψήφιοι αύριο, Πέμπτη, θα εξεταστούν στα μαθήματα ειδικότητας: Ανατομία-Φυσιολογία, Ηλεκτροτεχνία, Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης και Αρχιτεκτονικό Σχέδιο.Τη Δευτέρα, οι υποψήφιοι των ΓΕΛ εξετάστηκαν και πάλι σε μαθήματα προσανατολισμού, στα Αρχαία και τα Μαθηματικά, με τα μεν θέματα των Αρχαίων να κρίνονται βατά, των δε Μαθηματικών αρκετά απαιτητικά.

Οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ, την Πέμπτη θα εξεταστούν στα μαθήματα: Ανατομία-Φυσιολογία, Ηλεκτροτεχνία, Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης και Αρχιτεκτονικό Σχέδιο.

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις

Διαβάστε επίσης:

Πασίγνωστη παρουσιάστρια της ΕΡΤ «έπιασε» τον άντρα της με τη γειτόνισσα

Απίστευτο: ΑΤΜ άρχισε ξαφνικά να πετά λεφτά - Δείτε τις φωτογραφίες

Σχετικές ειδήσεις