Υπερψηφίστηκε η απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς
Η παρουσία του Μάκη Βορίδη στα υπουργικά έδρανα με την ιδιότητα του μέλους της Νέας Δημοκρατίας, προκάλεσε ποικίλα σχόλια, που κατέληξαν και σε οξυμένη αντιπαράθεση.
Ο κ. Βορίδης, επεσήμανε στην ομιλία του πως το νομοσχέδιο αποτελεί ενσωμάτωση ευρωπαϊκής Οδηγίας και ως εκ τούτου υπήρξε υποχρεωτικό για την ελληνική κυβέρνηση, η οποία ωστόσο εκτιμά πως θα λειτουργήσει θετικά, παρέχοντας φθηνότερες και καλύτερες υπηρεσίες.
Απέναντι στις αιτιάσεις του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ, πως η απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς, θα οδηγήσει σε παραχώρηση των «φιλέτων» της στους ιδιώτες, περιορίζοντας τα ΕΛΤΑ στις επιχειρηματικά «άγονες γραμμές», ο κος Βορίδης επεσήμανε πως το κόστος της πρόσβασης όλων των πολιτών στις ταχυδρομικές υπηρεσίες, το φέρουν όλοι οι φορείς που δραστηριοποιούνται στο χώρο της ταχυδρομικής αγοράς, καθώς και ο κρατικός Προϋπολογισμός.
Από πλευράς ΚΚΕ, ο Σπύρος Χαλβατζής, κατηγόρησε την κυβέρνηση πως «ξεπουλά τα πάντα στα μονοπώλια και δεν θα αφήσει πέτρα για πέτρα.
«Με το νομοσχέδιο διαλύετε τα ΕΛΤΑ» σημείωσε ο Π. Λαφαζάνης από πλευράς ΣΥΡΙΖΑ.
«Ποια είναι η απελευθερωμένη αγορά; Να παίρνω εγώ την Αγουλινίτσα και οι άλλοι τα φιλέτα; Αυτό κάνατε με την ακτοπλοΐα. Οι άγονες γραμμές πληρώνονται αδρότατα απ' τον έλληνα φορολογούμενο. Φτάσαμε οι επιδοτήσεις να αυξάνονται και δρομολόγια να μην υπάρχουν.