Επικοινωνιακή «ρελάνς» από τα κοινωνικά δίκτυα ετοιμάζει ο ΣΥΡΙΖΑ
Να περιορίσουν την όποια ζημιά υπέστησαν από την έκταση που έλαβαν οι εσωκομματικές ζυμώσεις των τελευταίων ημερών επιχειρούν στον ΣΥΡΙΖΑ, σκοπεύοντας να κάνουν τη δική τους επικοινωνιακή «ρελάνς», που θα έχει ως βασική αιχμή τις προτάσεις τους για την οικονομία, την υγεία και το νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ.
Το τελευταίο διάστημα, τα όσα συνέβησαν στο εσωκομματικό πεδίο της αξιωματικής αντιπολίτευσης με τις καινούργιες συμμαχίες, τις διασπάσεις και την εμφάνιση νέων ομάδων, επισκίασαν σε μεγάλο βαθμό τη δράση του κόμματος στο κεντρικό πολιτικό παιχνίδι. Όλα αυτά συνέβησαν, παρά το γεγονός ότι τα κείμενα που δημοσιεύτηκαν και οι θέσεις που εκφράστηκαν από τις τάσεις, δεν διαφοροποιούνταν ούτε στο ελάχιστο από την κεντρική γραμμή του ΣΥΡΙΖΑ.
Επίσης, «καμπανάκια» στην ηγεσία της Κουμουνδούρου χτύπησαν από τις αντιδράσεις που υπήρξαν στα κοινωνικά δίκτυα τις τελευταίες ημέρες για την κινητικότητα των τάσεων, καθώς δεν ήταν λίγα εκείνα τα μέλη της βάσης του κόμματος και οι απλοί ψηφοφόροι που δεν την είδαν με καλό μάτι. Μάλιστα, το βράδυ της Κυριακής δημοσιεύτηκε και ένα «ορφανό» κείμενο μελών του ΣΥΡΙΖΑ, που ούτε λίγο, ούτε πολύ στρέφονταν εναντίον των εσωκομματικών ομάδων.
Η παρατήρηση πως από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα επηρεάστηκαν ακόμα και άνθρωποι που ανήκουν στον στενό περίγυρο του κόμματος, ήταν ένα σήμα πως η συζήτηση έπρεπε να τελειώσει άμεσα και ότι θα έπρεπε ο δημόσιος διάλογος να επιστρέψει στα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας. Και ιδιαίτερα στην διαχείριση της πανδημίας και της οικονομίας από την πλευρά της κυβέρνησης - με απλά λόγια σε προνομιακά θέματα για τους ίδιους.
Και σε αυτό, όμως, το σημείο έχουν παρατηρήσει πως αντιμετωπίζουν δυσκολίες, καθώς οι προτάσεις τους δεν φτάνουν εύκολα στους πολίτες. Έτσι, προετοιμάζονται για την δική τους αντεπίθεση, που θα έχει αφενός ως στόχο να επικοινωνήσουν τις δικές τους θέσεις προς την κοινωνία και αφετέρου να αποδομήσουν το κυβερνητικό «success story».
Βασικός πρωταγωνιστής σε αυτή την προσπάθεια, θα είναι ο Αλέξης Τσίπρας και ο δίαυλος επικοινωνίας με τους ψηφοφόρους στην εποχή του κορονοϊού, τα κοινωνικά δίκτυα. Δεν είναι, άλλωστε, καθόλου τυχαίο πως το τελευταίο διάστημα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ παρουσιάζει ο ίδιος τις προτάσεις του κόμματος, μέσα από τους προσωπικούς του προσωπικούς του λογαριασμούς στα social media. Η συγκεκριμένη τακτική αναμένεται να διατηρηθεί, αφού από στην Κουμουνδούρου θεωρούν ότι αντιμετωπίζονται «εχθρικά» από τα παραδοσιακά Μέσα Ενημέρωσης - και κυρίως από μερίδα τηλεοπτικών σταθμών. Παράλληλα, πιστεύουν ότι τα κοινωνικά δίκτυα θα τους βοηθήσουν και στην σύγκρουση με την κυβέρνηση στο θέμα του νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ, αφού η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες.
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.
Διαβάστε επίσης:
Άρση μέτρων και επιστροφή στην κανονικότητα: Οι ημερομηνίες για χιονοδρομικά, Λύκεια, εστίαση