Στη Βουλή δικογραφία για τον Μ. Λιάπη
Ήδη, η δικογραφία διαβιβάστηκε στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου προκειμένου από εκεί να... πάρει το δρόμο της Βουλής, παρά το γεγονός ότι τα όποια αδικήματα ενδεχομένως έχουν τελεστεί , παραγράφηκαν μετά το αιφνιδιαστικό κλείσιμο της Βουλής τον Μάιο του 2009.
Η έρευνα βέβαια , συνεχίζεται για 20 μη πολιτικά πρόσωπα (μέλη ΔΣ και Επιτροπών του ΟΣΕ) τα οποία αναμένεται να κληθούν ως ύποπτοι τέλεσης αδικημάτων τις επόμενες ημέρες.
Η δικογραφία σχηματίστηκε μετά από καταγγελίες του τότε βουλευτή και νυν υφυπουργού Ντίνου Ρόβλια , αλλά και δημοσιεύματα του Τύπου που αναφέρονταν σε «πάρτι διασπάθισης δημοσίου χρήματος στον ΟΣΕ», και αποτελείται από τα τέσσερα σκέλη. Ειδικότερα:
1) Την αλλαγή προδιαγραφών για την προμήθεια τροχαίου υλικού του ΟΣΕ, κόστους 3,2 δις ευρώ, η οποία έγινε ουσιαστικά εν κρυπτώ από την διοίκηση του Οργανισμού και χωρίς διαγωνισμό, παρά το γεγονός ότι οι αρχικές προδιαγραφές είχαν εγκριθεί ομόφωνα από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής.
2) Την ενοικίαση 8 συρμών (αμαξοστοιχία Ντεσίρο) που είχε παραδώσει η Siemens πριν του ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και κόστισαν όσο και η τιμή αγοράς ,δηλαδή 8 εκατ. ευρώ συν ΦΠΑ.
3) Την καθυστερημένη παράδοση των αυτόματων πωλητών εισιτηρίων για τη οποία (καθυστέρηση) δεν ενεργοποιήθηκαν οι προβλεπόμενες ποινικές ρήτρες , μεταξύ των οποίων και η παραχώρηση δωρεάν των Ντεσίρο .
4) Το διαγωνισμό για την φύλαξη των εγκαταστάσεων του ΟΣΕ για χρονικό διάστημα 2 ετών, αξίας περίπου 6 εκατ. ευρώ