Μητσοτάκης σε Τσίπρα: Πατάτε σε δύο βάρκες - Κάνατε πίσω στο θέμα του υποχρεωτικού εμβολιασμού

Ο πρωθυπουργός απάντησε κατά την δευτερολογία του σε όσα του καταλόγισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.
INTIME

Απαντώντας στη Φώφη Γεννήματα και το δριμύ κατηγορώ που εξαπέλυσε σε βάρος της κυβέρνησης για το θέμα της πανδημίας ξεκίνησε τη δευτερολογία του ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Αγωνιζόμαστε να πείσουμε τους συμπολίτες μας ότι πρέπει να εμβολιαστούν, δεν διχάζουμε τους πολίτες. Χρησιμοποιούμε τον ορθό λόγο και την επιστημονική γνώση για να επιχειρηματολογήσουμε στο γιατί ο εμβολιασμός είναι η μόνη απάντηση για να μπορέσουμε να τελειώνουμε τον εφιάλτη της πανδημίας. Είναι διχαστική πολιτική αυτή; Εξηγείστε μου πως αντιλαμβάνεται το διχασμό σε μία κυβέρνηση η οποία δεν κάνει τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο από αυτό που προσπαθούν να κάνουν όλες οι κυβερνήσεις του κόσμου. Υπάρχουν πολλοί συμπολίτες μας που διστάζουν φοβούνται και πιστεύουν ίσως ότι το ζήτημα της πανδημίας θα λυθεί πριν κληθούν να πάρουν εκείνοι την απόφαση του εμβολίου» είπε ο κ. Μητσοτάκης.

Ο πρωθυπουργός επεσήμανε ότι το 4ο κύμα της πανδημίας αφορά σχεδόν αποκλειστικά τους ανεμβολίαστους. «Γι’ αυτό και κάνω έκκληση στους συμπολίτες μας που δεν έχουν πάρει την απόφαση, να σπεύσουν και να εμβολιαστούν για να προστατεύσουν πέρα και πάνω απ’ όλα τους εαυτούς τους. Η μετάλλαξη Δ είναι εξαιρετικά μεταδοτική, η πιθανότητα να κολλήσει κάποιος κορονοϊό και να ταλαιπωρηθεί σημαντικά και ενδεχομένως να κινδυνεύσει η ζωή του, αν είναι ανεμβολίαστος, είναι πολλαπλάσια σε σχέση με κάποιον συμπολίτη μας που είναι εμβολιασμένος» είπε και απευθυνόμενος στον Αλέξη Τσίπρα ανέφερα: «Λυπάμαι που κάνατε πίσω στο ζήτημα του υποχρεωτικού εμβολιασμού για το υγειονομικό προσωπικό. Πατάτε σε δύο βάρκες και όταν θέλει κάποιος να είναι αρεστός σε όλους, πιθανά να μην αρέσει τελικά σε κανέναν. Δε φερθήκατε με την υπευθυνότητα που σας αναλογεί».

Επανερχόμενος στο νομοσχέδιο που συζητείται σήμερα, απάντησε στον αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ που τον κατηγόρησε ότι δεν γνωρίζει τη διαδικασία των πανελληνίων επειδή δεν πέρασε από τη διαδικασία αυτή, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σχολίασε: «Να σας ενημερώσω ότι έδωσα πανελλήνιες εξετάσεις γιατί ήταν απαραίτητες για να προσμετρηθεί ο βαθμός στο βαθμό του απολυτηρίου. Μπορεί να μην είχα ενδιαφέρον να φοιτήσω σε ελληνικό πανεπιστήμιο, είχα όμως ενδιαφέρον να πάω καλά».

Αναφερόμενος σε περιπτώσεις παιδιών που δεν κατάφεραν να εισαχθούν στις σχολές που επιθυμούσαν, ο πρωθυπουργός ανέφερε:

«Είχαμε ελάχιστες περιπτώσεις παιδιών που έγραψαν καλά και δεν έπιασαν την ελάχιστη βάση εισαγωγής στο ειδικό μάθημα που είχε θέσει το πανεπιστήμιο. Να πω ότι για παιδιά όπως αυτό της αρχιτεκτονικής, που πήρε και διάσταση, μπαίνει σε σχολή αρχιτεκτονικής όχι σ’ αυτές τις δύο που ήθελε. Κάποιοι έγραψαν καλύτερα. Και εσείς όταν μπήκατε στο Μετσόβιο ως πολιτικός μηχανικός κάποιοι δεν μπήκαν γιατί έγραψαν χειρότερα από σας. Αυτή είναι η λογική των εξετάσεων».

Μάλιστα, αναφερόμενος στην περίπτωση του κοριτσιού που δεν κατάφερε να μπει στο μεταφραστικό, είπε: «Αν υπάρχουν κάποιες ειδικές περιπτώσεις κάποιες στρεβλώσεις που δεν μπορούσαμε να είχαμε προβλέψει, είμαστε εδώ να δούμε στο μέλλον τι μπορεί να γίνει αλλά αυτό δεν ακυρώνει την συνολική μας πολιτική. Αναφερθήκατε σε ορισμένα το πολύ 10 παραδείγματα. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση το ειδικό να επισκιάσει το γενικό. Σήμερα συμφωνείτε κάποιος όποιος γράφει κάτω από πέντε να μπαίνει στο δημόσιο πανεπιστήμιο;».

Ο πρωθυπουργός έκανε λόγο για «περιφρόνηση» της διαδικασίας των πανελληνίων εξετάσεων από μαθητές που γράφουν πολύ χαμηλά στις εξετάσεις.

«Στο μυαλό μου όταν έχεις γράψει 3 συνιστά μια περιφρόνηση της όλης διαδικασίας. Είναι σα να λες ότι δε με νοιάζει γιατί υπάρχουν κάποια τμήματα που μπορώ να μπω με οποιοδήποτε βαθμό, αλλά ποιο είναι το αποτέλεσμα; Η δημόσια εκπαίδευση χρηματοδοτείται από το υστέρημά του έλληνα φορολογούμενου και όπως ο φοιτητής έχει δικαιώματα έτσι πρέπει να έχει και υποχρεώσεις. Δεν υπάρχουν στη ζωή δωρεάν πράγματα τα οποία δεν συνεπάγεται από αποδοχέα μιας δημόσιας υπηρεσίας, κάποιας ελάχιστης υποχρέωσης».

Κλείνοντας τη δευτερολογία του, απευθύνθηκε στον Αλέξη Τσίπρα θέτοντας ερωτήματα στα οποία ζήτησε να τοποθετηθεί ο ΣΥΡΙΖΑ προκειμένου να γίνει συζήτηση πάνω στο νομοσχέδιο. «Ούτε μία λέξη δεν είπατε για το νομοσχέδιο κύριε Τσίπρα. Τελειώνω θέτοντας κάποια πολύ απλά ερωτήματα. Συμφωνείτε ή όχι με την έννοια της αξιολόγησης; Συμφωνείτε ή όχι με τη διεύρυνση του γνωστικού αντικειμένου του σχολείου; Συμφωνείτε με το να δίνεται περισσότερη αυτονομία στο σχολείο και ακόμα περισσότερη ελευθερία στους καθηγητές; Συμφωνείτε ναι ή όχι με την κατάργηση του ενός και μοναδικού συγγράμματος;».

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Ρεπορτάζ Newsbomb.gr - Φωτιά στη Σταμάτα: Δραματικές εικόνες - Στις αυλές των σπιτιών οι φλόγες