Social media: Ποια αποτελέσματα βγάζουν για τις εκλογές
Στα social media που αποτελούν βαρόμετρο στη μάχη των εκλογικών εντυπώσεων, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ παρουσιάζουν κάθετη πτώση στα mentions.
Όπως έδειξαν τα γραφήματα του harvantics.com, ειδικά το ΠΑΣΟΚ παρουσιάζει κατακόρυφη πτώση στα mentions στο twitter, μείωση των fans στο facebook, ενώ αύξηση σημειώνεται μόνο στους followers στο twitter.
Η ΝΔ παρουσιάζει μεγάλα σκαμπανεβάσματα με πτωτική τάση στα mentions του twitter και αύξηση των followers και των fans.
Σε ότι αφορά στο ΛΑΟΣ, εμφανίζει αύξηση των followers στο tweeter, αλλά μηδενικά mentions.
O ΣΥΡΙΖΑ παίρνει κεφάλι στα website mentions και αύξηση των fans, ενώ η Δημοκρατική Αριστερά εμφανίζει ανοδική τάση στους followers και τους fans.
Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία για τη Δημιουργία Ξανά του Θάνου Τζήμερου που μέσα σε μόλις μία μέρα πήρε 807 νέα likes, ενώ σύμφωνα με το facebook οι Οικολόγοι Πράσινοι μπαίνουν στη Βουλή!
Ειδικά για τους Οικολόγους Πράσινους, τον Απρίλιο σημειώθηκαν 4.343 νέοι fans (91.61% αύξηση).
Στην τελική ευθεία για την κάλπη τα κόμματα ποντάρουν πολλά στα social media.
Η ανάγκη για άμεση ενημέρωση, η ταχύτητα μετάδοσης της πληροφορίας, αλλά και η οικονομική ένδεια που επικαλούνται, έχουν στρέψει των ενδιαφέρον των ψηφοφόρων αλλά και των άμεσα εμπλεκόμενων στο διαδίκτυο.
Κατά πως φαίνεται όμως, η παρατεταμένη εκλογολογία των τελευταίων μηνών, το επαναλαμβανόμενο μοτίβο προεκλογικών εμφανίσεων, ο ξύλινος λόγος και οι πανομοιότυπες εξαγγελίες έχουν κουράσει, γεγονός που αποτυπώνεται ως τάση τις τελευταίες μέρες και στο διαδίκτυο.