Κώστας Μπακογιάννης: Ο «μεγάλος περίπατος» της Πανεπιστημίου και η νίκη του Χάρη Δούκα στην Αθήνα
Την πλήρη ευθύνη για την ήττα ανέλαβε ο Κώστας Μπακογιάννης σε δήλωσή του έξω από το δημαρχιακό μέγαρο, από το οποίο πήρε τον... μεγάλο περίπατο εξαιτίας της νίκης Δούκα.
Η ήττα του Κώστα Μπακογιάννη στον δήμο Αθηναίων από τον Χάρη Δούκα ήταν η μεγάλη έκπληξη των αυτοδιοικητικών εκλογών. Πολλοί μάλιστα θεωρούν ότι ο Κώστας Μπακογιάννης έχασε την Αθήνα από τον «μεγάλο περίπατο» της Πανεπιστημίου, ένα έργο που ταλαιπώρησε αρκετά τους Αθηναίους.
Με την επικράτηση του Χάρη Δούκα στον δήμο Αθηναίων η Νέα Δημοκρατία έχασε το «οχυρό» της πρωτεύουσας με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, να στέλνει το μήνυμα για «δουλειά» και «η κυβέρνηση οφείλει να πορεύεται με τα πόδια καλά γειωμένα».
Ο Κώστας Μπακογιάννης για την ιστορία με πλήρη ενσωμάτωση των ψήφων, συγκέντρωσε ένα ποσοστό 44,04% και 50.403 ψήφους, με τον Χάρη Δούκα να φτάνει το 55,96% και τις 64.055 ψήφους και να αναδεικνύεται στα ηνία του δήμου Αθηνών για τα επόμενα 5 χρόνια.
Την πλήρη ευθύνη για την ήττα ανέλαβε ο τέως δήμαρχος Αθηνών σε δήλωσή του έξω από το δημαρχιακό μέγαρο, από το οποίο πήρε τον... μεγάλο περίπατο εξαιτίας της νίκης Δούκα. «Η ευθύνη του αποτελέσματος φέρει αποκλειστικά εμένα», ανέφερε ο Κώστας Μπακογιάννης, προσθέτοντας ότι «φεύγω από το δημαρχείο όπως μπήκα. Με το κεφάλι ψηλά».
Χάρης Δούκας: Η πόλη αλλάζει σελίδα
Από την πλευρά του, ο νέος δήμαρχος του μεγαλύτερου δήμου της χώρας, σημείωσε πως «η πόλη αλλάζει σελίδα», ευχαριστώντας τον Νίκο Ανδρουλάκη, τον Κώστα Ζαχαριάδη και την Ανοιχτή Πόλη, καθώς και όλους τους πολίτες που ήρθαν να ψηφίσουν.
«Θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις για να μπορέσουμε μαζί να κάνουμε την Αθήνα όπως μας αξίζει και της αξίζει. Μαζί θα τα καταφέρουμε» υπογράμμισε ο Χάρης Δούκας.
Ο «Μεγάλος Περίπατος» η αιτία για την ήττα Μπακογιάννη
Το πρότζεκτ «Μεγάλος Περίπατος» στην Πανεπιστημίου φαίνεται πως ήταν αυτό που οδήγησε τους Αθηναίους και τις Αθηναίες να καταψηφίσουν τον πρώην, πλέον, δήμαρχο καθώς για πάνω από δύο χρόνια έβλεπαν την Πανεπιστημίου να δημιουργεί κυκλοφοριακή συμφόρηση, ηχορύπανση αλλά και πολλά ερωτήματα για το τεράστιο κόστος ενός έργου που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.