«Ξέρουν για την ακρίβεια, αλλά»: Το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο «στόχαστρο»
Σήμερα (18/11), ο ΣΥΡΙΖΑ δημοσιοποίησε σποτ με επίκεντρο το ζήτημα της ακρίβειας και του κόστους στέγασης, στο κανάλι iSYRIZA στο YouTube.
Το βίντεο αρχίζει με πλάνα από επίσκεψη του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, σε σούπερ μάρκετ που εναλλάσσονται με διάφορες τοποθετήσεις του για το θέμα της ακρίβειας, όπως: «Ξέρω πόσο δύσκολο είναι να πηγαίνετε σούπερ μάρκετ και να βλέπετε τις τιμές να ανεβαίνουν» και «Δεν θα λύσουμε το πρόβλημα από τη μία στιγμή στην άλλη».
Στο σποτ παρουσιάζονται δημοσιεύματα για την αύξηση των τιμών στο σούπερ μάρκετ, ενώ, ακολουθεί απόσπασμα από νέα δήλωση του Πρωθυπουργού, που αναφέρει πως γνωρίζει ότι (η ακρίβεια) δοκιμάζει κάθε νοικοκυριό. «Ξέρει, αλλά τι κάνει;», διερωτάται το σποτ και απαντάει με δήλωση του κ. Μητσοτάκη: «Μόνιμη μείωση τιμών κατά 5%, για έξι μήνες».
Στο σποτ αναφέρεται, επίσης, ότι η Ελλάδα είναι «πρωταθλήτρια» στο κόστος στέγασης και πως «το 27% του πληθυσμού της χώρας επωμίσθηκε κόστος στέγασης άνω του 40% του διαθέσιμου εισοδήματος» και ότι «το αντίστοιχο ποσοστό πληθυσμού στην Ευρωζώνη διαμορφώθηκε σε 9,4%».
ΣΥΡΙΖΑ: «Μητσοτάκης, Χατζηδάκης, Σκρέκας αρνούνται να τιθασεύσουν τον πληθωρισμό»
Σε κοινή δήλωση για τον πληθωρισμό τροφίμων προχώρησαν νωρίτερα ο τομεάρχης Οικονομικών της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Νίκος Παππάς και ο τομεάρχης Ανάπτυξης, Χρήστος Γιαννούλης.
«Οι τιμές των τροφίμων καλπάζουν. Η Ελλάδα κατέκτησε για τον Οκτώβριο την πανευρωπαϊκή κορυφή στον πληθωρισμό τροφίμων. Πρόκειται για ένα ακόμα «επίτευγμα» της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, η οποία αρνείται να τιθασεύσει την ακρίβεια. Αρνείται να ελέγξει την αισχροκέρδεια, να μειώσει τον ΦΠΑ στα τρόφιμα, να ενισχύσει ουσιαστικά τα εισοδήματα των πολιτών.
Έχει αποδειχθεί περίτρανα ότι λύση δεν αποτελούν ούτε τα κουπόνια ούτε τα καλάθια, ούτε προφανώς η κατάργηση των προσφορών, που πρόσφατα σκαρφίστηκαν. Η πολιτική των κυρίων Μητσοτάκη, Χατζηδάκη και Σκρέκα αντικατοπτρίζεται στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Η επιλογή τους, στις ζωές των νοικοκυριών», τονίσθηκε.