Η «Αυγή» και η διαφορά ανάμεσα σε διαφημιστική καμπάνια και «μαύρο χρήμα» που αγνοεί ο Κασσελάκης

Τι «ξέχασε» να αναφέρει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ για τη σύμβαση του ενός εκατομμυρίου
INTIME NEWS

Πριν από μερικές ημέρες, ευρισκόμενος στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο Στέφανος Κασσελάκης άνοιξε τον εσωκομματικό «ασκό του Αιόλου», αφήνοντας υπονοούμενα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί και να δέχονταν «μαύρα χρήματα» από επιχειρηματίες, πριν ο ίδιος αναλάβει την ηγεσία του κόμματος.

Έκτοτε, οι στενοί του συνεργάτες επιχείρησαν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα, ισχυριζόμενοι πως ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν εννοούσε τον Αλέξη Τσίπρα στην ανάρτηση που ξεσήκωσε «θύελλα» αντιδράσεων, αλλά τη Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ. Μέχρι που αναγκάστηκε η πιο στενή του συνεργάτιδα, η Θεοδώρα Τζάκρη, να δηλώσει δημόσια πως «βάζει το χέρι της στη “φωτιά”» πως επί Αλέξη Τσίπρα δεν υπήρχε «μαύρο χρήμα» στον ΣΥΡΙΖΑ.

Ο ίδιος ο Στέφανος Κασσελάκης, μιλώντας χθες στον Alpha, είπε πως από τα όσα γνωρίζει, στην Κουμουνδούρου δεν υπήρχε τέτοια δραστηριότητα. Αλλά το χέρι του στη φωτιά, δεν το έβαλε. Μάλιστα, ζήτησε από τον παρουσιαστή του δελτίου, Αντώνη Σρόιτερ, να ρωτήσει τον προηγούμενο οικονομικό διευθυντή του κόμματος.

Ωστόσο, δεν παρέλειψε να ρίξει το «καρφί» του κατά του Αλέξη Τσίπρα. Αφορμή υπήρξε το «ξαναζεσταμένο φαγητό» της σύμβασης ανάμεσα στο ινστιτούτο ερευνών «Έτερον» και τα κομματικά Μέσα Ενημέρωσης του ΣΥΡΙΖΑ.

Κατά το πρόσφατο παρελθόν, είχαν επιχειρήσει να παρουσιάσουν από τη νέα τάξη πραγμάτων της Κουμουνδούρου να την παρουσιάσουν ως «απόδειξη διαπλοκής» της προηγούμενης κατάστασης στο κόμμα, με τον επιχειρηματία που χρηματοδοτεί το εν λόγω ινστιτούτο.

«Αυτό που ξέρω είναι ότι υπήρχε μία σύμβαση για την ΑΥΓΗ με ανταγωνιστικά μιντιακά συμφέροντα για περίπου 1 εκατ. ευρώ που διατήρησε την εφημερίδα εν ζωή, αλλά συγχρόνως πιστεύω ότι δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική εμπορική δραστηριότητα της εφημερίδας», είπε ο Στέφανος Κασσελάκης.

Η τοποθέτηση αυτή προκάλεσε πολλές απορίες. Διότι δεν μπορεί μια διαφημιστική συμφωνία να μπαίνει στη συζήτηση περί «μαύρου χρήματος». Διότι είναι μια εμπορική συμφωνία. Δηλαδή, «κατάλευκο» χρήμα – όπως ορθά επεσήμανε και ο Αντώνης Σρόιτερ.

Ωστόσο, το ένα εκατομμύριο για διαφήμιση στην «Αυγή», όντως ακούγεται ως ένα ποσό εκτός εμπορικής πραγματικότητας, για μια εφημερίδα αυτής της κυκλοφορίας.

Ούτε αυτό το «παραμύθι», έχει όμως «δράκο». Διότι αυτό που πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ξέχασε να αναφέρει, είναι πως η σύμβαση του ενός εκατομμυρίου, δεν ήταν για μια καταχώρηση ή για έναν μήνα. Ήταν για πέντε ολόκληρα χρόνια. Και δεν αφορούσε μόνο την «Αυγή», αλλά και την ηλεκτρονική της έκδοση και φυσικά τον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο».

Το μόνο επωφελές για τον ΣΥΡΙΖΑ, ήταν πως το μεγαλύτερο μέρος του οικονομικού τιμήματος, δόθηκε «μπροστάτζα». Αυτό είναι το μόνο που θα μπορούσε κανείς να προσάψει στην εμπορική αυτή συμφωνία.

Τώρα, γιατί θέλησε ο Στέφανος Κασσελάκης να κάνει αυτή την αναφορά και να αφήσει υπονοούμενα σε βάρος του Αλέξη Τσίπρα, μόνο ο ίδιος το γνωρίζει.