Παλινωδία στην υπόθεση Αυγενάκη: Ο υπάλληλος του αεροδρομίου ανακάλεσε τη μήνυση
Ο υπάλληλος του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών που δέχθηκε επίθεση από τον Λευτέρη Αυγενάκη, ενημέρωσε πως ανακάλεσε τη μήνυση που είχε υποβάλλει εις βάρος του πρώην Υπουργού.
Η αίτηση ανάκλησης υπεβλήθη τη 12η Ιουλίου στο Αστυνομικό Τμήμα Αερολιμένα και οδεύει στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, από όπου είχε διαταχθεί η προκαταρκτική εξέταση, όπως ανέφερε η μία εκ των δικηγόρων του υπαλλήλουμ Ελένη Σαμαρειτάκη.
Η δήλωση του υπαλλήλου:
«Τη μέρα εκείνη, ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του. Ο επιβάτης ήταν ο κ. Αυγενάκης τον οποίον δεν γνώριζα προσωπικά.
Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε μεγάλες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που παρουσίασαν τα Μέσα.
Ήταν ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης. Έτσι, μετά και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου του κ. Αυγενάκη, το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα ζήτημα μεταξύ μας. Ένα μεγάλο “ευχαριστώ” στην εταιρεία μου, Gold Air Handling, για τη στήριξη».