Τζάκρη για Ραγκούση: Σωρεία περιστατικών bulling σε βάρος μου και σε βάρος άλλων συντρόφων
Διαστάσεις ακραίας προσωπικές κόντρα λαμβάνει η κόντρα μεταξύ της Θεοδώρας Τζάκρη και του Γιάννη Ραγκούση.
Τα θέματα προσωπικής τιμής δεν συναιρούνται και δεν συμψηφίζονται μεταξύ ασχέτων κι ανόμοιων υποθέσεων, απαντά η Θεοδώρα Τζάκρη στον Γιάννη Ραγκούση και προσθέτει: Το «κοίτα ποιος μιλάει!» αφορά στον ίδιο και δεν αποτελεί μια έμμεση τοποθέτηση μου για τις καταγγελίες τρίτων προσώπων.
Προχωρώντας σε οξύτατη επίθεση εναντίον του κ. Ραγκούση, η κ. Τζάκρη αναφέρει πως το ανθρωποφαγικό πολιτικό κλίμα δίνει την ευκαιρία σε κομπάρσους να μετατρέπονται αυθαιρέτως σε πρωταγωνιστές, ρίχνοντας το πολιτικό επίπεδο στα Τάρταρα.
«Είμαι πολύ έμπειρη για να εμπλακώ σε ριάλιτυ εν μέσω πολιτικής κρίσης. Παραμένει λοιπόν στην προσωπική μου διακριτική ευχέρεια το αν και πότε θα εμπλέξω το συλλογικό μας δράμα με τις όποιες προσωπικές μας εκκρεμότητες. Το ποια είναι εξάλλου η παρουσία κι η προσωπικότητα ενός εκάστου είναι γνωστό τοις πάσι στο μικρό μας τόπο κι έτσι ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο! Πόσω μάλλον όταν υπάρχουν κι άλλες κυρίες που υπέστησαν ανάλογη μεταχείριση όπως για παράδειγμα μπροστά σε όλη την Πολιτική Γραμματεία προ εξαμήνου. Με τον κύριο Ραγκούση μοίρα κακή με έφερε «να μπλέξω» ήδη δυο φορές! Στο ΠΑΣΟΚ παλιότερα και στο ΣΥΡΙΖΑ πιο πρόσφατα. Συνάντηση μας από κοινού για τρίτη φορά προφανώς δεν προβλέπεται οπότε μάλλον ξεμπλέκουμε. Τον καλώ λοιπόν να καταφύγει στην δικαιοσύνη εναντίον μου» σημειώνει η κ. Τζάκρη.
Τέλος, διαβεβαιώνει τον κ. Ραγκούση ότι όταν έρθει εκείνη η στιγμή, δεν θα χρειαστει την άδεια κανενός για να αποκαλύψει τις μεταξύ μας επικοινωνίες και υπογραμμίζει: «Ούτε θα χρειαστώ διασταλτικές ερμηνείες του όρου. Θα καταθέσουν πλήθος αυτοπτών κι αυτήκοων μαρτύρων για σωρεία περιστατικών bulling σε βάρος μου, με αφορμή πάντα την πολιτική μου δραστηριότητα τότε που ο εν λόγω κύριος είχε ρόλο πολιτικού προϊστάμενου, αλλά και σε βάρος άλλων συντρόφων και συντροφισσών την τελευταία περίοδο. Δεν ξέρω αν η εμμονή του αυτή δείχνει ότι δεν αντιλαμβάνεται την συνεχή έκπτωση ή αν απλώς πρώτα βγαίνει η ψυχή του ανθρώπου και μετά το χούι του».