Η Γερμανία δεν θέλει την Cosco στο λιμάνι του Πειραιά
Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα αποδεικνύεται ότι έχει μεγάλες γεωπολιτικές ουρές συμφερόντων.
Η Γερμανία θέλει τα κλειδιά της χώρας και το δείχνει κάθε μέρα, με όλο και μεγαλύτερη κυνικότητα.
Στο στόχαστρο του Βερολίνου έχει μπει η σύμβαση παραχώρησης της εμπορικής εκμετάλλευσης του λιμανιού του Πειραιά στην Cosco.
O κ.Ράιχενπμαχ, σε ανύποπτο χρόνο, είχε ζητήσει τη σύμβαση παραχώρησης που είχε υπογραφεί ανάμεσα στο Ελληνικό Δημόσιο και την Cosco. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, το νομικό επιτελείο των δανειστών ''σημάδεψε'' τα σημεία που μπορούν να αμφισβητήσουν τη σύμβαση παραχώρησης και να οδηγήσουν στην ακύρωσή της.
Μάλιστα έχει επιλεγεί και η μεθόδευση που θα ακολουθηθεί στο θεσμικό επίπεδο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Θα επικαλεστούν ότι οι εκτεταμένες φοροαπαλλαγές που δίνονται ως αντιστάθμισμα για την επένδυση που πραγματοποιεί ο Κινεζικός κολοσσός, αποτελούν ευθεία παραβίαση των όρων του ελεύθερου ανταγωνισμού.
Απώτερος στόχος των Γερμανών είναι να βάλουν στο χέρι το λιμάνι του Πειραιά και να το εκμεταλλευτούν οι ίδιοι.
Υπενθυμίζουμε ότι η σύμβαση με την Cosco, αποτέλεσε μία από τις κεντρικές επιλογές του Κώστα Καραμανλή που ήθελε, μέσω αυτής της στρατηγικής συμφωνίας, να μετατρέψει την Ελλάδα σε εμπορευματικό διαμετακομιστικό κέντρο σε όλη την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή.
Οι Γερμανοί αιφνιδιάστηκαν από τη μεγάλη συμφωνία ανάμεσα στην Cosco,την ΗΡ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που συνιστά τη μοναδική επενδυτική πρωτοβουλία και μεγάλη εμπορική συμφωνία στην Ελλάδα, τα τρία τελευταία χρόνια. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι παραιτούνται και από το σκοπό τους να βγάλουν την Cosco εκτός παιχνιδιού.
Το Μαξίμου έχει ενημερωθεί για τις προθέσεις των Γερμανών και κυριολεκτικά βρίσκεται υπό το κράτος πανικού, για την περίπτωση που κληθεί να διαχειριστεί ένα τέτοιο πρόβλημα που θα συνδεθεί και πάλι με τους συνήθεις εκβιασμούς από την πλευρά των δανειστών.
Ζήτημα εγείρουν οι Γερμανοί και με τη ΔΕΠΑ που δεν θέλουν σε καμία περίπτωση να καταλήξει σε Ρωσικά χέρια.
Διαβάστε επίσης:
Α.Σαμαράς: Ψήφος εμπιστοσύνης η συμφωνία Packard-COSCO-ΤραινΟΣΕ