Νικολόπουλος: Προσλήψεις, αποσπάσεις και μετακινήσεις στην ΕΔΑΑΠ

Ερώτηση προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Ανάπτυξης, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Επικρατείας κατέθεσε ο βουλευτής Αχαΐας κ. Νίκος Νικολόπουλος για το θέμα της λειτουργίας της Επιτροπής Διερευνήσεως Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ)».

Ο κ. Νικολοπουλος καταγγέλλει προσλήψεις, αποσπάσεις και μετακινήσεις ημετέρων, φίλων και συγγενών, ενώ κάνει λόγο για διπλοθεσίτες και δαπάνες που δεν δημοσιοποιούνται.

Αξίζει να σημειωθεί πως η ερώτηση κοινοποιείται στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης.

Αναλυτικά:

Θέμα: «Αναπάντητα ερωτήματα για τη σωστή λειτουργία της Επιτροπής Διερευνήσεως Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ)»

-Αναπάντητα ερωτήματα για τη σωστή λειτουργία της Επιτροπής Διερευνήσεως Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ)».

-Προσλήψεις αποσπάσεις και μετακινήσεις ημετέρων, φίλων και συγγενών.

-Διπλοθεσίτες και προκλητικά διπλοαμειβόμενοι.

-Δαπάνες που δεν δημοσιοποιούνται γι΄ αυτό και αποφεύγουν την ΔΙΑΥΓΕΙΑ.

Συμπληρώθηκαν δύο χρόνια (!!!) από την ανάληψη των καθηκόντων του Προέδρου της Επιτροπής Διερευνήσεως Ατυχημάτων και Ασφάλειας των Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ) Αντιπτέραρχου (Μ) ε.α Γεωργίου Μπασούλη και είναι σχεδόν μηδενικά τα έργα και οι ενέργειες στις οποίες έχει προβεί ο Πρόεδρος και που αποσκοπούν στην βελτίωση λειτουργίας της Ανεξάρτητης Αρχής, αλλά και της προβολής της σε Ευρωπαϊκό και Παγκόσμιο Επίπεδο.

Πιστεύουμε ότι, δεν υπάρχει προηγούμενο στα παγκόσμια αεροπορικά χρονικά, όπου μια Ανεξάρτητη Αρχή να παρακολουθεί απλά τις παγκόσμιες εξελίξεις, να μένει αμέτοχη και ο Πρόεδρός της να μην συμμετέχει ούτε καν, στις συναντήσεις των επικεφαλής των Ευρωπαϊκών Αρχών Διερευνήσεως!! Ποιοι λοιπόν έχουν συνειδητά -- όπως φαίνεται από τα παρακάτω τιθέμενα στοιχεία -- απαξιώσει αυτή την Αρχή και γιατί;

Με τον Ν.2912/2001 ιδρύθηκε η ΕΔΑΑΠ (Επιτροπή Διερευνήσεων Αεροπορικών Ατυχημάτων Πτήσεων) για την προσαρμογή της χώρας μας στις απαιτήσεις συμμετοχής της, τόσο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όσο και ανάμεσα στις χώρες μέλη του ICAO.

Με το Π.Δ.59/2004 εγκρίθηκε και ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας της ΕΔΑΑΠ που προβλέπει την ύπαρξη του παρακάτω προσωπικού:

Α. Προέδρου και Τετραμελούς Επιτροπής.

Β. Δέκα επτά (17) Μονίμων Υπαλλήλων διαφόρων ειδικοτήτων και μορφωτικών επιπέδων.

Γ. Επτά (7) Υπαλλήλων, μεταξύ των οποίων χειριστών αεροσκαφών και μηχανικών- διερευνητών ατυχημάτων με σύμβαση Ιδιωτική Αορίστου Χρόνου (ΙΔΑΧ).

Με την Υπ Αριθμ 13882/28/3/2011 ερώτηση στη Βουλή των Ελλήνων των βουλευτών του ΚΚΕ (Γ. Μαυρίκου, Ι. Πρωτούλη και Λ. Κανέλλη) σας είχε ζητηθεί να απαντήσετε σε μια οικονομικής φύσεως δυσλειτουργία της ΕΔΑΑΠ, που αφορούσε στην μη καταβολή δεδουλευμένων σ' όσους είχαν μεταταχθεί σ' αυτήν.

Ο ερωτών Βουλευτής

Νίκος Νικολόπουλος

Συντονιστής

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ κινήματος