ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Ο Άδωνις αγοράζει χώρο στο «κάστρο» του ΣΥΡΙΖΑ
Από το βήμα της Βουλής, ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης χαρακτήρισε -ούτε λίγο ούτε πολύ- την εφημερίδα «Αυγή» Γραφείο Τύπου των Φαρμακοβιομηχάνων, οι οποίοι –αντιπολίτευση και φαρμακοβιομήχανοι- θέλουν να σταματήσουν τις μεταρρυθμίσεις στο χώρο της Υγείας.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα NEWSBOMB, η κόντρα συνεχίστηκε (και συνεχίζεται) αμείωτη, τη στιγμή που οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ απεργούν, οι ασφαλισμένοι βρίσκονται στα πρόθυρα νευρικής κρίσης από την κατάσταση που επικρατεί και τα νοσοκομεία υπολειτουργούν λόγω τραγικών ελλείψεων σε ιατρικό προσωπικό αλλά και αναλωσίμων.
Μία απόφαση του Υπουργού, ήρθε να ανατρέψει τα δεδομένα και να μας καταπλήξει.
Ο λόγος, διότι το Υπουργείο Υγείας αποφάσισε να κάνει διαφήμιση σε εφημερίδες με θέμα «Κατάρτιση ανέργων επαγγελματιών υγείας σε θέματα μεταρρύθμισης της υγείας» και μία από τις εφημερίδες αυτές είναι και το «αντίπαλον δέος» της μεταρρύθμισης στην υγεία (σύμφωνα με τα λεγόμενα του Υπουργού) η «Αυγή».
Φυσικά και είμαστε απόλυτα σύμφωνοι με το να δίνεται διαφήμιση στα ΜΜΕ, στις δύσκολες εποχές που περνάει ο τύπος και σίγουρα δεν αποκλείουμε κανένα έντυπο από αυτό...
Όμως όταν σύσσωμος ο τύπος (ηλεκτρονικός και έντυπος), σύσσωμη η Βουλή και ο πολιτικός κόσμος, επί μία εβδομάδα «χόρευε» στον ρυθμό των –εξαιρετικά σκληρών- κατηγοριών του κ. Γεωργιάδη -ο οποίος χαρακτήρισε την «Αυγή» διαπλεκόμενο Μέσο-, πως μετά από λίγες ημέρες ο ίδιος άνθρωπος αναιρεί τον εαυτό του;
Όπως γράφει η εφημερίδα NEWSBOMB, το θέμα δεν είναι οικονομικό... είναι πολιτικό και ηθικό. Θα ήταν φρόνιμο ο Υπουργός να μας εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο αποφάσισε αυτή του την επιλογή...
Πως ξεκίνησε η κόντρα με την «Αυγή»
Να θυμίσουμε ότι πριν από λίγες μόλις εβδομάδες ο Υπουργός Υγείας τα έβαλε τόσο με την «Αυγή» όσο και με τον ραδιοφωνικό σταθμό του ΣΥΡΙΖΑ τον «στο Κόκκινο».
Η αρχή έγινε όταν ο κ. Γεωργιάδης επιτέθηκε κατά της αξιωματικής αντιπολίτευσης με αφορμή άρθρο που δημοσιεύθηκε στην «Αυγή της Κυριακής», το οποίο υπέγραφε ειδικός συνεργάτης.
Το συγκεκριμένο άρθρο έκανε λόγο για επιδρομή στην ελληνική αγορά από πολυεθνικές που παράγουν αμφιβόλου ποιότητας φάρμακα, κάτι που έκανε έξαλλο τον κ. Γεωργιάδη!
Μιλώντας την επομένη στην πρωινή εκπομπή του Mega, ο υπουργός Υγείας έκανε ανοικτά λόγο για λίβελο και για υιοθέτηση των θέσεων και των αιτημάτων των φαρμακοβιομηχανιών από τον ΣΥΡΙΖΑ .
Λίγο αργότερα μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ ο Υπουργός επανέλαβε την κατηγορία ότι "ο ΣΥΡΙΖΑ είναι εκπρόσωπος των φαρμακοβιομηχάνων", επανέλαβε τα περί στοιχείων από ανακοινώσεις της ένωσης των φαρμακοβιομηχάνων και έκανε λόγο για μείζον πολιτικό ζήτημα που προκύπτει από τη στάση της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.
Σύμφωνα με την εφημερίδα NEWSBOMB, η κόντρα συνεχίστηκε κατηγορώντας τον ραδιοσταθμό «στο Κόκκινο» για τους ίδιους λόγους, μια και έπαιζαν διαφημίσεις φαρμακοβιομηχανιών. Ο διευθυντής του σταθμού προσπάθησε να του εξηγήσει ότι ο ραδιοσταθμός είναι ένα μέσον στο οποίο μπορεί να διαφημίζεται ο οποιοσδήποτε μια και ο σταθμός πρέπει να πληρώνει τα έξοδά του, αλλά μάταια...
Μετά από όλα αυτά η εφημερίδα NEWSBOMB αναρωτιέται:
Αφού ο κ. Γεωργιάδης είναι «υπεράνω» και επιλέγει και την «Αυγή» για να δώσει διαφήμιση του Υπουργείου του, γιατί στην συγκεκριμένη λίστα δεν είναι και η NEWSBOMB. Μήπως ο κ. Υπουργός παρέλειψε να την συμπεριλάβει στη λίστα;
Πηγή: εφημερίδα NEWSBOMB
Διαβάστε επίσης:
Για αλλοίωση των θέσεων της Ν.Δ για την Υγεία κατηγορούν τον Άδωνι
Οι γιατροί της Ν.Δ σε ανοιχτή κόντρα με τον Άδωνι και την κυβέρνηση
Κίνδυνος «λουκέτου» στην παθολογική κλινική του νοσοκομείου Σπάρτης
ΕΟΠΥΥ: Πρόσβαση σε ειδικούς γιατρούς προαναγγέλλει το υπουργείο
Συνέδριο ΕΣΔΥ: η κρίση δημιουργεί αρρώστους και όχι ανάπτυξη
Φθηνό γενόσημο προκάλεσε τάσεις αυτοκτονίας σε νεαρό με αυτισμό