Υποψήφιοι περιφερειάρχες υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα του λιμανιού
Την πεποίθηση ότι η κυβέρνηση άφησε μια σειρά τεχνοκρατών να κάνουν "μια εγκληματική προσέγγιση" στο θέμα, εξέφρασε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Μάρκος Μπόλαρης και κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι "κρύβεται" πίσω από το ΤΑΙΠΕΔ.
Τον δημόσιο έλεγχο του λιμανιού και τον κοινωνικό έλεγχο των λειτουργιών του, οφείλει να υπερασπιστεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τόνισε ο υποψήφιος περιφερειάρχης, Μιχάλης Τρεμόπουλος.
Κατά της πώλησης του λιμανιού τάχθηκε η Χριστίνα Σουλτανίδου, εκπρόσωπος της υποψήφιας περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Δέσποινας Χαραλαμπίδου.
Να περάσει στην πόλη η πρώτη προβλήτα του λιμανιού πρότεινε ο Χρυσόστομος Καλογήρου, εκπροσωπώντας την παράταξη «Πολίτες Μπροστά», η οποία θα διεκδικήσει την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με επικεφαλής τη Νιόβη Παυλίδου.
Τον κίνδυνο της πλήρους ιδωτικοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης κρύβουν οι τοποθετήσεις περί παραχώρησης έστω και του μάνατζμέντ του σε ιδιώτες, όπως υποστήριξε ο υποψήφιος δήμαρχος, Τριαντάφυλλος Μηταφίδης.
Την πεποίθηση ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης δεν αρκεί να είναι απλώς κρατική υπηρεσία, αλλά πρέπει να μετατραπεί και σε κοινωνική, ώστε να ασκείται έλεγχος από την πλευρά των εργαζομένων, σύμφωνα με τον υποψήφιο δήμαρχο της παράταξης «Λαϊκή Συσπείρωση», Γιάννη Δελή.
Ως κόμβο μεταφοράς ανθρώπων, κάτι που θα αποφέρει στη Θεσσαλονίκη περισσότερο πλούτο, "βλέπει" το λιμάνι της πόλης η Ελεάννα Ιωαννίδου, υποψήφια δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
Με σχέδιο και ευελιξία και κυρίως με παραίτηση του δημόσιου τομέα από επιχειρηματικές δραστηριότητες πρέπει να επιδιωχθεί η αύξηση της εμπορικής κίνησης στο λιμάνι, σύμφωνα με τον υποψήφιο δήμαρχο, Χρήστο Μάτη, ο οποίος πρόσθεσε ότι η πώληση των μετοχών πρέπει να αποφευχθεί.