Κ. Αρσένης: Να σταματήσουν οι διαδικασίες παραχώρησης αεροδρομίων
Και οι δύο εξέφρασαν την αντίθεσή τους σε αυτή την απόφαση, λέγοντας ότι θα επιβαρυνθούν οι επιβάτες και ο κρατικός προϋπολογισμός και οι μόνοι που θα κερδίσουν θα είναι κάποιοι ιδιώτες.
Τα εν λόγω αεροδρόμια προσφέρουν κάθε χρόνο έσοδα ύψους 400.000.000 ευρώ στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) από τα οποία τα 150.000.000 πηγαίνουν στον κρατικό προϋπολογισμό και επιπλέον καλύπτεται το κόστος των 55.000.000 ευρώ για τις άγονες γραμμές κι επομένως στην περίπτωση της παραχώρησης ο κρατικός προϋπολογισμός θα έχει απώλεια 205.000.000 ευρώ, είπε ο κ. Αρσένης. Πρόσθεσε πως οι ιδιώτες επενδυτές σε 1-2 χρόνια θα κάνουν απόσβεση και θα έχουν αυτοί τα "κλειδιά" στα χέρια τους για να αποφασίσουν ποια αεροδρόμια-πύλες εισόδου της χώρας θα "σφραγίσουν" αν δεν τους είναι προσοδοφόρα.
Ο κ. Αρσένης ενημέρωσε για τις δύο νέες καταγγελίες, που θα υποβάλει στην Κομισιόν, για παραβίαση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας, σχετικά με την παραχώρηση των αεροδρομίων και τόνισε πως αυτή "θα εκτινάξει τις χρεώσεις, θα μειώσει την επιβατική κίνηση, θα παγώσει την τουριστική ανάπτυξη και θα δυσχεράνει τις συνθήκες απομόνωσης απομακρυσμένων και νησιωτικών περιοχών".
Εξέφρασε, επίσης, την αντίθεσή του στις ιδιωτικοποιήσεις της ΕΥΑΘ και του ΟΛΘ. Απηύθυνε έκκληση για κινητοποίηση εθελοντών για την πραγματοποίηση του άτυπου δημοψηφίσματος στις 18 Μαΐου -μαζί με τον πρώτο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών- σχετικά με την ιδιωτικοποίηση της ΕΥΑΘ και θα επισκεφθεί τις εγκαταστάσεις του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, όπου θα έχει συνάντηση με τους εργαζόμενους.
Διαβάστε επίσης: