Περιφερειακές 2014: «Τουριστική» αντιπαράθεση Ιωαννίδη – Τζιτζικώστα
Σε δηλώσεις του, ο Ιωαννίδης επισήμανε ότι «το ενδιαφέρον, οι ικανότητες και η αποτελεσματικότητα της απερχόμενης Διοίκησης για τον Τουρισμό αποδεικνύεται από τη μηδενική επισκεψιμότητα που έχει η παρατημένη ιστοσελίδα και το Twitter των σελίδων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας».
Παράλληλα, σε εκδήλωση στον Πολύγυρο Χαλκιδικής, παρουσίασε την ιστοσελίδα προβολής του Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας, που δημιούργησαν οι νέοι του συνδυασμού και λειτουργεί με την επωνυμία «picture it», δηλαδή, «Φωτογράφισε το».
Από την πλευρά του, ο Τζιτζικώστας υπογράμμισε ότι «η καμπάνια τουριστικής προβολής και το τουριστικό brand name για την Κεντρική Μακεδονία, με τον τίτλο «Very Macedonia», σχεδιάστηκαν και υλοποιούνται από επαγγελματίες του χώρου, οι οποίοι έχουν χτίσει μια ολόκληρη εκστρατεία προβολής με τουριστικό, αλλά και εθνικό προσανατολισμό».
«Οι ‘’τουρίστες’’ της αυτοδιοίκησης θα ωφελούνταν, εάν δεν εθελοτυφλούσαν μπροστά στην πραγματική δυναμική που δείχνει η Μακεδονία μας στον τουρισμό, γεγονός το οποίο αποδεικνύεται από τα νούμερα των αφίξεων που κάθε χρόνο αυξάνονται», συμπλήρωσε.
Διαβάστε ακόμα:
Εκλογές 2014 - Μπόλαρης: Τζιτζικώστας και Ιωαννίδης αποφεύγουν τον δημόσιο διάλογο