Τζιτζικώστας: «Χορτάσαμε» Μακεδονομάχους και... ειδήμονες
Απαντώντας στις κατηγορίες του υποψηφίου Περιφερειάρχη για "μηδενική επισκεψιμότητα της παρατημένης ιστοσελίδας τουριστικής προβολής της ΠΚΜ", ο Απόστολος Τζιτζικώστας ανέφερε σε δήλωσή του:
«Η καμπάνια τουριστικής προβολής και το τουριστικό brand name για την Κεντρική Μακεδονία, με τον τίτλο ''Very Macedonia'', σχεδιάστηκαν και υλοποιούνται από επαγγελματίες του χώρου, οι οποίοι έχουν χτίσει μια ολόκληρη εκστρατεία προβολής με τουριστικό, αλλά και εθνικό προσανατολισμό.
Η Κεντρική Μακεδονία με το ''Very Macedonia'' συμμετείχε στις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, αποσπώντας πολύ θετικές κριτικές από τους επαγγελματίες του τουρισμού σε ευρωπαϊκό και σε διεθνές επίπεδο.
Η Μακεδονία μας χρειάζεται συμμάχους για να προβληθεί και όχι ευκαιριακούς πολέμιους που επενδύουν στη μεμψιμοιρία και κρίνουν τους αριθμούς επισκέψεων για μια ιστοσελίδα η οποία δεν έχει δημιουργηθεί για να ανταγωνιστεί ενημερωτικές ιστοσελίδες με καθημερινή ροή ειδήσεων, ούτε αποτελεί ιστοσελίδα στην οποία μπορούν οι επισκέπτες να κλείσουν τουριστικά πακέτα διακοπών.
Οι ''τουρίστες'' της αυτοδιοίκησης θα ωφελούνταν, εάν δεν εθελοτυφλούσαν μπροστά στην πραγματική δυναμική που δείχνει η Μακεδονία μας στον τουρισμό, γεγονός το οποίο αποδεικνύεται από τα νούμερα των αφίξεων που κάθε χρόνο αυξάνονται.
Εκτός δε από την τουριστική μας προβολή, η συγκεκριμένη καμπάνια αποτελεί την πρώτη ολοκληρωμένη προβολή της Μακεδονίας σε περισσότερες από δέκα χώρες στο εξωτερικό, στην οποία προβάλλεται η ελληνικότητα της Μακεδονίας. Αν για κάποιους είναι «αμφιλεγόμενο» να προβάλλεται διεθνώς η ελληνικότητα της Μακεδονίας ας βγουν να το δηλώσουν δημόσια και ας αφήσουν τους πολίτες να τους κρίνουν.
Από Μακεδονομάχους και... ειδήμονες επί παντός επιστητού έχουμε χορτάσει».
Διαβάστε επίσης: Δημοτικές εκλογές 2014: Τέλος στο παραεμπόριο υπόσχεται ο Καλαφάτης