Νέες αιχμές Γιακούνιν για τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Δεν απέκλεισε δε, τη δημιουργία κοινοπραξίας με τη συμμετοχή των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, η οποία θα πάρει μέρος στο διαγωνισμό για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ο πρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων έγραψε στο ιστολόγιό του ότι «το τρέχον επίπεδο εσόδων της ελληνικής εταιρείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα επιτρέψει την εξάλειψη των χρεών ύψους 800 εκατ. ευρώ, ούτε σε είκοσι χρόνια, αλλά οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι διατηρούν τα σχέδια για την αγορά της εταιρείας».
Σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο Ιντερφάξ, ο κ. Γιακούνιν υπενθύμισε το ενδιαφέρον της ρωσικής εταιρείας για την αγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, του λιμένος της Θεσσαλονίκης και της επισκευαστικής εταιρείας Rosco, σημειώνοντας: «Δυστυχώς, η Ελλάδα δεν έχει καταφέρει ακόμη μαζί με την τρόικα των πιστωτών να επιλύσει το ζήτημα των χρεών, που βαραίνουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Και το χρέος ανέρχεται προς στιγμήν στα 800 εκατ. ευρώ! Και αυτός είναι ένας σημαντικός παράγοντας, που θα επηρεάσει την τελική απόφαση για τη συμμετοχή σε όλες αυτές τις δραστηριότητες».
Ταυτόχρονα, ο πρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων επισημαίνει ότι «το επίπεδο των εσόδων της ελληνικής εταιρείας-διαχειρίστριας των σιδηρογραμμών είναι τέτοιο, που κατά την εμπορική εκμετάλλευσή τους δεν θα επιτρέψει στον νέο ιδιοκτήτη να αποσβέσει αυτά τα χρέη, σε ορίζοντα 15, ακόμη και 20 ετών».
Ο Ρώσος αξιωματούχος επίσης δήλωσε ότι οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι έχουν «έναν μεγάλο αριθμό ανταγωνιστών», συμπεριλαμβανομένων κινεζικών, αραβικών και ευρωπαϊκών εταιρειών, υπογράμμισε, όμως: «οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι μετέχουν στον διαγωνισμό μαζί με Έλληνα εταίρο, πιθανόν να εμφανιστούν και άλλοι μετέχοντες και να εμφανιστούμε ως κοινοπραξία».
Διαβάστε επίσης:
Νέο «θρίλερ» στην προσέγγιση Ελλάδας-Ρωσίας με αφορμή την ΤΡΑΙΝΟΣΕ