Νικολόπουλος: Τα επικοινωνιακά «παυσίπονα» δεν είναι για το καλάθι της νοικοκυράς
Με επικοινωνιακές «στρακαστρούκες» δεν καταπολεμάται ο «τυφώνας» της ακρίβειας.
Τα επικοινωνιακά «παυσίπονα» είναι για τα ιατρεία και όχι για το καλάθι της νοικοκυράς .
Το βαθύ κοινωνικό ζήτημα της «ακραίας» ακρίβειας βασικών καταναλωτικών προϊόντων «σηκώνει» με ερώτηση του προς τον Υπουργό Ανάπτυξης ο Πρόεδρος του ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ (ΧΡΙ.Κ.Α.) Νίκος Νικολόπουλος, εστιάζοντας στην ανυπαρξία εκείνων των επιβεβλημένων ελεγκτικών μηχανισμών, που θα αποτελούσαν το βασικό εργαλείο ανάσχεσης της.
Διαβάστε επίσης
Δένδιας: Οι φόροι στα ακίνητα εμποδίζουν την ανάπτυξη
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή