Νικολόπουλος: Να ριχτεί φως στην οικονομική διαχείριση του ΟΛΠΑ

«Φως» στην οικονομική διαχείριση του ΟΛΠΑ επί των ημερών Πλατυκώστα ζητά με ερώτησή του στην Βουλή ο Βουλευτής Αχαΐας Ν. Νικολόπουλος.

Ο Νίκος Νικολόπουλος ερωτά πόσα χρήματα έχουν δαπανηθεί για μελέτες και χορηγίες. Μάλιστα θέλει να μάθει τις αιτίες που επελέγησαν οι μελέτες, ποιοι τις ανέλαβαν, αν υλοποιήθηκαν καθώς και ποια ήσαν τα θετικά αποτελέσματα από την εφαρμογή τους κ.ο.κ.

Ο Αχαιός Βουλευτής Ν. Νικολόπουλος μιλώντας στον ΑΝΤ1 radio, σχετικά με το θέμα δήλωσε: "Οι μελέτες πολλές φορές είναι ένας νόμιμος τρόπος για να μοιράζει κανείς χρήματα.

Είναι μια παθογένεια στις δημόσιες δαπάνες που πολλές φορές συντήρησε χρεοκοπημένα ΜΜΕ, χρηματοδότησε δημοκοπικές εταιρείες ακόμα και εφημερίδες. Υπέβαλα την ερώτηση μετά την καταγγελία που έγινε στο Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα Ελλάδος ότι ο ΟΛΠΑ έχει κάνει μελέτη, για το αν η γραμμή Πάτρας - Ντουμπρόβνικ είναι βιώσιμη, λες και θα βάλει ο ΟΛΠΑ πλοίο σε αυτή την γραμμή ή για την σχέση του νέου λιμανιού, με τα άτομα με αναπηρία λες και το λιμάνι κατασκευάστηκε χωρίς προδιαγραφές επ΄ αυτού.

Μάλιστα η καταγγελία αναφέρει ότι η δαπάνη στην μελέτη αυτή ορίστηκε στα 109.500 ευρώ.

Και ο Πρόεδρος του ΧΡΙ.Κ.Α συμπληρώνει:

"Στις μελέτες σημαντικό είναι το ποσοστό χρηματοδότησης από την ΕΕ και το υπόλοιπο χρηματοδοτεί ο ΟΛΠΑ. Όμως έτσι και αλλιώς διερωτάται ο φτωχοποιημένος άνεργος πολίτης δεν θα μπορούσαν να γίνουν μελέτες για την οικονομική ανάπτυξη που πραγματικά έχει ανάγκη το Νέο Λιμάνι;".

Ακολουθεί η σχετική ερώτηση όπως κατατέθηκε στην Βουλή των Ελλήνων.

"Έγινε γνωστό ότι ο ΟΛΠΑ ενέκρινε μελέτη κόστους 109.500 ευρώ, με θέμα την ανάδειξη τεχνικού Συμβούλου για το ευρωπαϊκό προγράμματος ACCSEL με σκοπό "την βελτιστοποίηση της ελεγχόμενης και ασφαλούς προσβασιμότητας προσώπων μόνιμου ή προσωρινού χαρακτήρα με προβλήματα κινητικότητας συμπεριλαμβανομένων επιβατών κρουαζιέρας"!

Η εν λόγω μελέτη προκαλεί αρνητικές εντυπώσεις αφενός διότι στην πραγματικότητα δεν υπάρχει αντικείμενο (ένα μεγάλο έργο όπως το νέο λιμάνι της Πάτρας έχει ήδη αξιολογήσει και προσαρμόσει τα πάντα ώστε να υπάρχει φροντίδα για τους ανάπηρους) αφετέρου από το ύψος της αμοιβής (για το οποίο θα έχει συμμετοχή και ο ΟΛΠΑ),

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ

1. Πόσες μελέτες έχουν εγκριθεί επί διοικήσεως Κ. Πλατυκώστα. Να κατατεθεί πίνακας στον οποίο να εμφανίζονται αναλυτικά το αντικείμενο και το κόστος κάθε περίπτωσης.

2. Κάθε μια μελέτη χωριστά αν αξιοποιήθηκε (και πως) ή αν μένει εντελώς ανενεργή (όπως η μελέτη για την βιωσιμότητα της γραμμής Πάτρα _ Ντουμπρόβνικ!). Να κατατεθεί κάθε μελέτη χωριστά, οι συμβάσεις καθώς και τα εξοφλημένα τιμολόγια.

3. Ποιες ήσαν όλες οι χορηγίες που εγκρίθηκαν επί διοίκησης Πλατυκώστα. Να κατατεθεί πίνακας με όλες τις χορηγίες ανά φορέα και την αιτία αλλά και το ποσό ανά περίπτωση.

Σχετικές ειδήσεις