Φίλης: Δέσμευση για άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία ειδικής αγωγής
Για νέες προσλήψεις έως την ερχόμενη εβδομάδα στα σχολεία ειδικής αγωγής δεσμεύτηκε ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκος Φίλης ο οποίος βρέθηκε σήμερα κοντά στους μαθητές με αναπηρία, τους γονείς τους και τους εκπαιδευτικούς, με αφορμή την 2η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.
Αρχικά, ο υπουργός Παιδείας επισκέφθηκε το Εργαστήρι Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης Αγίου Δημητρίου και είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς.
Τόνισε τη σημασία που δίνει το υπουργείο στο σχολικό αθλητισμό και σε όσα αυτός μπορεί να προσφέρει. Επίσης τόνισε τη σημασία που έχει η ισότιμη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών με αναπηρία στο σχολικό αθλητισμό, τόσο για την ισόρροπη προσωπική τους ανάπτυξη, όσο και για την αποδοχή της διαφορετικότητας και την κατάρριψη στερεοτύπων, ακόμη και ρατσιστικών εκδηλώσεων και διαχωρισμών, συμβάλλοντας έτσι στη μετεξέλιξη των σημερινών μαθητών και μαθητριών στους αυριανούς ενεργούς δημοκρατικούς πολίτες.
Ο κ. Φίλης επισκέφθηκε στη συνέχεια το Κλειστό Γυμναστήριο Ιλισίων, στο οποίο διοργανώθηκε στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, από την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, ειδική εκδήλωση γνωριμίας και συμμετοχής στα Παραολυμπιακά Αθλήματα για τα σχολεία της περιοχής. Ο κ. Φίλης στις επαφές του τόνισε:
«Θέλουμε να αναδείξουμε τη μεγάλη σημασία που δίνουμε στην άθληση και τα σημαντικά στοιχεία Παιδείας που αυτή μπορεί να προσφέρει. Η συμμετοχή και η προσπάθεια, η βιωματική ανάδειξη του "ευ αγωνίζεσθαι", η συνεργασία στην ομαδική προσπάθεια, αλλά και η θετική επίδραση που έχει η άθληση στην υγεία και τη ζωή μας, είναι τα στοιχεία που ο ελληνικός σχολικός αθλητισμός αναδεικνύει με τις διοργανώσεις του τόσο στην Ελλάδα, όσο και διεθνώς. Σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες σε όλη τη χώρα, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου τους, οργανώνουν και συμμετέχουν σε αθλητικά δρώμενα και παράλληλα - με φαντασία και δημιουργικότητα- παρουσιάζουν σε διάφορες μορφές τα σημαντικότερα στοιχεία του Ολυμπισμού και της ισότιμης συμμετοχής στον αθλητισμό ανεξάρτητα από φύλο, κοινωνική καταγωγή, σωματικές και νοητικές ικανότητες».