Κούλογλου: Της «προπαγάνδας» ο πρωϊνός καφές του Μαξίμου επί ΝΔ
«Εάν η κυβέρνηση ήθελε να κάνει παιχνίδια με τα κανάλια, με τον υπόγειο και σκοτεινό τρόπο, που γινόταν τα τελευταία χρόνια, το μόνο που χρειαζόταν να κάνει είναι να καλέσει σε γεύμα τους ιδιοκτήτες τους», δήλωσε μεταξύ άλλων ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Στέλιος Κούλογλου.
Αυτό το «γεύμα» θα το είχε πετύχει και με το παραπάνω η κυβέρνηση, σύμφωνα με τον ευρωβουλευτή, διότι «οι ιδιοκτήτες είναι σε δύσκολη θέση λόγω της οικονομικής κρίσης και θα έτρωγαν ό, τι μενού τους προσέφερε».
Μιλώντας στο Πρακτορείο 104,9 ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ δεν παρέλειψε να επικαλεστεί τα «γκρίζα» πρωϊνά στου Μαξίμου επί Νέας Δημοκρατίας, αποκαλύπτοντας πως: «Επί ΝΔ υπήρχε ένα οργανωμένο σχέδιο προπαγάνδας με συγκεκριμένη πολιτική που καθοριζόταν κάθε πρωϊ στον πρωϊνό καφέ του Μεγάρου Μαξίμου».
Ξεκαθάρισε λέγοντας, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ ΜΠΕ, πως δεν υπαινίσσεται κάποια θεωρία συνωμοσίας πως δηλαδή κάθε πρωί ο κυβερνητικός εκπρόσωπος καλούσε τον καναλάρχη και του έλεγε τι πρέπει να γίνει, αλλά ότι αυτό γινόταν στο πλαίσιο μιας γενικότερης συνεργασίας και αλληλοβοήθειας με κάποιους φιλικά προσκείμενους δημοσιογράφους. Χαρακτήρισε δε τη σχέση των προηγούμενων κυβερνήσεων και των ιδιοκτητών των καναλιώς ως «ισορροπία τρόμου».
Ο Στέλιος Κούλογλου αναφέρθηκε στο «χάος» των τηλεοπτικών της τελευταίας 25ετίας το οποίο «διευκόλυνε την διαφθορά και την διαπλοκή και έβλαψε τη δημοσιογραφία και την κοινωνία, γιατί με όσο πιο υγιή τρόπο ασκείται η δημοσιογραφία, τόσο περισσότερο ο κόσμος εμπιστεύεται τα μέσα ενημέρωσης και αυτό βοηθάει και οικονομικά, ενώ όταν τα ΜΜΕ απαξιώνονται, ο κόσμος τους γυρίζει την πλάτη και υπάρχει οικονομικό πρόβλημα». Σύμφωνα με τον ίδιον: «Η διαφθορά είναι ένας φόρος παραπάνω κατά των φτωχών και υπέρ των πλουσίων, ένας φόρος που βγαίνει και ελαφρύνεται ο φτωχός».
Υπεραμύθηκε της «ιδέας» που δεν είναι «να αποκτήσουμε κανάλια, που να είναι μαζί μας, αλλά να αποκτήσουμε υγιή ανταγωνισμό και υγιή μέσα ενημέρωσης».
Κατά τον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, η προσπάθεια να καθαρίσει το τοπίο με τα τηλεοπτικά κανάλια, θέλει προγραμματισμό και σοβαρότητα. «Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα πιο υγιές τοπίο, στο οποίο ο καθένας θα κάνει τη δουλειά του με σταθερούς κανόνες του παιχνιδιού».