Δυναμική από την κοινωνία η υποψηφιότητα Τζιτζικώστα (pic)
Όπως πόσταρε κι ο ίδιος στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, έχει ήδη ταξιδέψει σε 16 διαφορετικές πόλεις της χώρας, διανύοντας 3.959 χιλιόμετρα με τη βοήθεια 885 εθελοντών και μέχρι το... finish των εκλογών αναμένεται να καλύψει το σύνολο της ελληνικής επικράτειας.
Όσοι προσέρχονται σε αυτές κάνουν λόγο για κινητοποιήσεις πολυπληθέστερες κι από τις παραδοσιακές συγκεντρώσεις της Νέας Δημοκρατίας, ενώ τοπικά στελέχη από κάθε περιοχή, παρατηρούν πως σημαντικό μέρος αυτών αποτελείται από νέο κόσμο, αλλά και από «επαναπατρισθέντες ψηφοφόρους» της Νέας Δημοκρατίας.
Σε κάθε περίπτωση αυτή η «door to door» καμπάνια του Απόστολου Τζιτζικώστα εκφράζει το πνεύμα της ανανέωσης και της ελπίδας, της προσέλκυσης νέων και της επιστροφής παλαιότερων ψηφοφόρων, που έχει ανάγκη η παράταξη για να κερδίσει.
Κυρίως, όμως, εκφράζει, αυτήν την αδιαμεσολάβητη σχέση μεταξύ παράταξης και κοινωνίας, που οραματίζεται για τη «Νέα Δημοκρατία του αύριο» ο Απόστολος Τζιτζικώστας.