Νικολόπουλος: Η κυβέρνηση προτιμά να έχει επιβάτες χωρίς φόρους ή το αντίθετο;

Σχετικά με το μεγάλο θέμα που έχει δημιουργηθεί μετά την απόφαση της αεροπορικής εταιρείας Ryanair να τερματίσει νωρίτερα κατά δυο μήνες το καλοκαιρινό πρόγραμμα πτήσεών της στην Ελλάδα, αποδίδοντας τους λόγους στην πρόθεση της κυβέρνησης να επιβάλει νέους φόρους στο τουριστικό προϊόν, με μοιραίο συνεπακόλουθο να πληγεί ο τουρισμός της χώρας μας, ο ανεξάρτητος βουλευτής και πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος, Νίκος Νικολόπουλος κατέθεσε προς τους αρμοδίους υπουργούς την παρακάτω επίκαιρη ερώτηση:

Νικολόπουλος: Η κυβέρνηση προτιμά να έχει επιβάτες χωρίς φόρους ή το αντίθετο;
2'

Προς Υπουργούς Ανάπτυξης και Μεταφορών

Θέμα: “Η Κυβέρνηση προτιμά να έχει επιβάτες χωρίς φόρους ή το αντίθετο, δηλαδή φόρους χωρίς επιβάτες;”

Σοβαρότατη ανησυχία στις επιχειρήσεις του κλάδου του Τουρισμού άλλα και στο επιβατικό κοινό προκαλεί η είδηση ότι η μοναδική έως σήμερα αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους στη χώρα μας, Ryanair, αποφάσισε να τερματίσει νωρίτερα κατά δυο μήνες το καλοκαιρινό πρόγραμμα πτήσεών της στην Ελλάδα αποδίδοντας τους λόγους στην πρόθεση της κυβέρνησης να επιβάλει νέους φόρους στο τουριστικό προϊόν!

Ο Εμπορικός Διευθυντής της Ryanair, Ντέιβιντ Ο' Μπράιεν, κατήγγειλε δημοσίως ότι: «Έχουμε αποστείλει 25 επιστολές τα τελευταία δύο χρόνια αλλά έχουμε λάβει μόλις τρεις απαντήσεις, σε καμία όμως από αυτές δεν υπάρχει ανταπόκριση, θετική είτε αρνητική, στις προτάσεις μας!».

Οι αναπτυξιακές προτάσεις που έχει διατυπώσει η αεροπορική εταιρεία περιλαμβάνουν μειωμένα τέλη και φόρους κατά τους μήνες εκτός high season, με απαλλαγή των ναύλων για τα μικρά αεροδρόμια από το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων, που ανέρχεται σε 12 ευρώ ανά επιβάτη, καθώς και μείωσή του κατά 50% στο αεροδρόμιο της Αθήνας.

Συνεπώς μιλούμε για σοβαρότατες προτάσεις για τις τοπικές οικονομίες των νησιών που δίνουν σημαντική λύση στο χρόνιο πρόβλημα της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου που θα αυξήσουν κατακόρυφα τις κρατήσεις σε ξενοδοχεία & ξενώνες, ενώ χιλιάδες άλλες επιχειρήσεις όπως εστιατόρια, καφέ και μπαρ στα νησιά θα δουλέψουν δίνοντας εργασία σε εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες.

Εφόσον τα κίνητρα αυτά ισχύσουν για πέντε χρόνια, η Ryanair με επίσημη τοποθέτηση της δεσμεύεται να φέρει επιπλέον 2 εκατ. επιβάτες στην Αθήνα και ακόμη 3,5 εκατ. στα περιφερειακά αεροδρόμια, εκ των οποίων τα 2 εκατ. στη χαμηλής ζήτησης περίοδο ως το 2018, συνολικά δηλαδή πεντέμισι εκατομμύρια παραπάνω επισκέπτες σε δύο μόλις χρόνια!

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάσθε:

1. Τι θα πράξουν τα αρμόδια Υπουργεία για να μην τερματίσει νωρίτερα κατά δυο μήνες το καλοκαιρινό πρόγραμμα πτήσεών της στην Ελλάδα η Ryanair;

2. Ποια είναι η επίσημη θέση των αρμόδιων Υπουργείων στην πολύ σημαντική για τον τουρισμό μας αναπτυξιακή πρόταση της αεροπορικής εταιρίας Ryanair;

Ο ερωτών Βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος, Πρόεδρος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή