Επίκαιρη ερώτηση Νικολόπουλου στη Βουλή για τη διαπλοκή
Το πλήρες κείμενο της επίκαιρης ερώτησης είναι το ακόλουθο:
Θέμα: «10 εκ. το χιλιόμετρο!!!!! Ενώ με τον «κουμπάρο» Καλογρίτσα πόσο;
Επανεκκίνηση αυτοκινητοδρόμων από εργολάβους εμπλεκόμενους στο σκάνδαλο του καρτέλ – Απευθείας ανάθεση 310 εκατομμυρίων στη ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ για το τμήμα Λαμία – Ξυνιάδα του Ε-65»
Α) Η περίφημη επανεκκίνηση των αυτοκινητόδρομων ανακοινώνεται από τον Πρωθυπουργό και τον αρμόδιο Υπουργό, τη στιγμή, που οι κατασκευαστές εργολάβοι συμμετέχουν, σύμφωνα με την Επιτροπή Ανταγωνισμού, σε καρτέλ και εξαπατούσαν το ελληνικό δημόσιο με προσυμφωνημένες τιμές εργολαβίας.
Β) Την ίδια στιγμή διεξάγεται διαγωνισμός (στον οποίο παίρνουν μέρος περίπου 14 εταιρείες και οι γνωστές) για τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος – Πάτρα, τον οποίο κερδίζει ο κ. Καλογρίτσας με 52% έκπτωση, ο αρμόδιος Υπουργός φέρεται να προχωρά σε απευθείας ανάθεση στον Γ. Περιστέρη για την εργολαβία του νότιου τμήματος του Λαμία – Ξυνιάδα (Ε-65), «χαρίζοντας» 310 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή δεν θα γίνει δημοπράτηση – διαγωνισμός, με αποτέλεσμα το δημόσιο να χάσει 160 εκατομμύρια ευρώ, από την έκπτωση του 50%, που θα μπορούσε να λάβει, εφόσον είχε προχωρήσει σε διαγωνισμό (όπως συνέβη με τις προσφορές Καλογρίτσα)
Επειδή με όλα αυτά που συμβαίνουν στους οδικούς άξονες Ιονίας και Ολυμπίας Οδού, που αντί για απόδοση ευθυνών προσφέρεται «δωράκι» 800 εκ. ευρώ, ως πριμ επιτάχυνσης, για τις καθυστερήσεις.... στους εργολάβους Μπόμπολα, Κούτρα, Ιωάννου Περιστέρη κ.α.
Επειδή ο σκληρά φορολογούμενος, φτωχοποιημένος Ελληνικός λαός νιώθει και «κερατάς και ζημιωμένος» για το 1.7 δις ευρώ, για τον δρόμο Κορίνθου – Πατρών, που 10 χρόνια «παγώνει» και «ξεπαγώνει», όπως συνέβη και στον Ε-65 και στην Εγνατία Οδό και, και, και.... με αποτέλεσμα το κόστος ανά χιλιόμετρο του εθνικού δικτύου, να ξεκινά από τα 6.8 εκ. και να φτάνει στα 10 εκ. θέλει να μάθε από τον αρμόδιο Υπουργό:
Δεν αποτελεί βαρύτατη παράβαση των θεμελιωδών κανόνων του ανταγωνισμού και παραβίαση των κανόνων των δημοσίων συμβάσεων της ευρωενωσιακής εσωτερικής αγοράς η συνέχιση των έργων από εργολάβους εμπλεκόμενους στο σκάνδαλο του καρτέλ καθώς και η χωρίς λόγο απευθείας ανάθεση δημόσιου έργου, χαρίζοντας 310 εκατομμύρια ευρώ;
Κατατίθενται σχετικώς δημοσιεύματα του οικονομικού τύπου.
Ο ερωτών βουλευτής
Νίκος Ι. Νικολόπουλος
Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος