Πιέσεις από τους δανειστές για πληρωμή με κάρτα σε όλα τα ταξί
Σύμφωνα με πληροφορίες του euro2day.gr, οι θεσμοί, βρίσκονται σε συζητήσεις με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών για το υπό κατάρτιση σχέδιο νόμου, που έχει προκαλέσει αντιδράσεις, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει γίνει γνωστή η άποψή τους για το θέμα που έχει ανακύψει με τις εφαρμογές, όπως η UBER και η BEAT.
Τις επιφυλάξεις τους έχουν εκφράσει και για τις αδειοδοτήσεις νέων ταξί από τις περιφέρειες, αλλά και για και το σχέδιο για αλλαγές στη λειτουργία των περίπου 70 πολυθέσιων ταξί, με τους εκπροσώπους των δανειστών να θεωρούν πως πρέπει να διατηρηθεί το σημερινό σύστημα και να μην επιβληθεί και στα πολυθέσια ταξί το ταξίμετρο, κλπ.
Ενα άλλο σημείο τριβής, στο οποίο φαίνεται πως θα υπαναχωρήσει το υπουργείο Υποδομών, αφορά στην πρόβλεψη του σχεδίου νόμου για περιορισμό του ποσοστού νέων αδειών ταξί που μπορούν να εκδώσουν οι περιφερειάρχες. Με βάση το σημερινό καθεστώς π.χ. στην Αττική μπορούν να υπάρχουν 3 άδειες ταξί ανά χίλιους κατοίκους, αλλά ο περιφερειάρχης έχει τη δυνατότητα να αυξήσει αυτό το ποσοστό από 3 τοις χιλίοις σε 3,5 τοις χιλίοις και να παραχωρήσει δεκάδες νέες άδειες. Με το σχέδιο νόμου επιχειρήθηκε η μείωση του συγκεκριμένου ποσοστού, αλλά η προσπάθεια προσέκρουσε στους «θεσμούς».