Σπίρτζης για ηλεκτρονικό εισιτήριο: Η ταλαιπωρία των πολιτών έχει τελειώσει
«Από τη στιγμή που η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων δεν επέτρεψε στον ΟΑΣΑ, με μια ηλεκτρονική αίτηση και τα αντίστοιχα στοιχεία, να αποστέλλει ταχυδρομικά την κάρτα, ο κόσμος θα είχε την ταλαιπωρία που είχε, γιατί θα έπρεπε να υπάρχει η αυτοπρόσωπη παρουσία», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, μιλώντας στην ΕΡΤ1, και πρόσθεσε ότι «εάν μια Αρχή έχει δύο μέτρα και δύο σταθμά μεταξύ ιδιωτικών οργανισμών και δημόσιων οργανισμών, τότε υπάρχει θέμα».
Πρόσθεσε δε ότι πιστεύει πως μέχρι τις 15/11 «θα έχει προσπαθήσει η Αρχή Προσωπικών Δεδομένων να ξαναδεί το αίτημα των ανθρώπων που θέλουν να τούς ταχυδρομείται η κάρτα και ελπίζω επιτέλους να υπάρξει καλή ενημέρωση στους πολίτες και να μην σπεύδουν όλοι να βγάλουν προσωποποιημένη κάρτα» και εξήγησε ότι προσωποποιημένη κάρτα «πρέπει να βγάλουν μόνο όσοι επιδοτούνται για τη μετακίνησή τους ή που θέλουν να έχουν τη μηνιαία πιο φτηνή κάρτα ή που έχουν μια ειδική μεταχείριση, όπως όσοι δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο».
Ο κ. Σπίρτζης σημείωσε, τέλος, ότι το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι η λαθρεπιβίβαση, αλλά τα κυκλώματα στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών.
«Η λαθρεπιβίβαση δεν είναι σε τόσο μεγάλο ποσοστό όσο διαφημίζεται. Αυτό που είναι σε μεγάλο ποσοστό είναι τα κυκλώματα και τα πλαστά εισιτήρια», ανέφερε χαρακτηριστικά.