Squid Game: Πόσους νέους συνδρομητές έφερε στο Netflix;

Τα νούμερα που ανακοίνωσε το Netflix ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.

Squid Game Netflix
142 εκατ. συνδρομητές παρακολούγησαν το Squid Game τις πρώτες 28 μέρες από την κυκλοφορία του
3'

To Squid Game, η νέα νοτιοκορεάτικη σειρά του Netflix που έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο, έχει αποδειχτεί σωστό χρυσορυχείο για τη συνδρομητική πλατφόρμα.

Το Netflix έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα του τρίτου τετραμήνου τα οποία ξεπέρασαν ακόμα και τις προσδοκίες της Wall Street. Συγκεκριμένα, ο «γίγαντας του streaming» ανακοίνωσε ότι τους τελευταίους τρεις μήνες έχει προσθέσει 4,4 εκατ. νέους συνδρομητές που στην πλειοψηφία τους προέρχονται από την Ευρώπη και την Ασία, χάρη φυσικά στη σειρά για την οποία φέτος το φθινόπωρο μιλάει όλος ο πλανήτης. Συνολικά στο τέλος του τριμήνου οι συνδρομητές του Netflix έφτασαν τους 213,6 εκατομμύρια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Netflix εκτιμά πως το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, θα έχει προσθέσει ακόμα 8,5 εκατομμύρια νέους συνδρομητές καθώς στην πλατφόρμα θα διατεθεί νέο και πολυαναμενόμενο υλικό όπως η δεύτερη σεζόν του The Witcher, το δεύτερο μέρος της τελευταίας σεζόν του La Casa de Papel, η κυκλοφορία του Red Notice, κ.ά.

Όσον αφορά το Squid Game, το Netflix ανακοίνωσε ότι τις πρώτες 28 μέρες από την κυκλοφορία του στις 17 Σεπτεμβρίου το είδαν 142 εκατ. νοικοκυριά. Ένας εντυπωσιακός αριθμός ρεκόρ που έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενη παραγωγή (ταινία ή σειρά) του Netflix και που κανείς δεν μπορεί να φανταστεί πώς θα μπορούσε να ξεπεραστεί στο μέλλον...

Αυτή τη στιγμή, το Squid Game που συνεχίζει να σαρώνει στο Netflix, βρίσκεται στην κορυφή του Top 10 94 χωρών μεταξύ των οποίων η Αμερική, η Μεγάλη Βρετανία, η Γαλλία και φυσικά η Ελλάδα.

Θυμίζουμε επίσης, ότι σύμφωνα με το Bloomberg, η σειρά των 21,4 εκατ. δολαρίων έχει αποφέρει μυθικά κέρδη στο Netflix που αγγίζουν τα 900 εκατ. δολάρια. Επίσης σύμφωνα με το δημοσίευμα τα δύο τρίτα των συνδρομητών του Netflix που ξεκίνησαν τη σειρά, είδαν και τα εννιά επεισόδια σε διάστημα 23 ημερών.

Τέλος, το Netflix ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να αλλάξει τον τρόπο που μετράει τη θεαματικότητα των προγραμμάτων του. Σημειώνουμε ότι η πλατφόρμα μετρά και καταχωρεί στους δείκτες θέασης όποιον συνδρομητή παρακολουθήσει μόνο δύο λεπτά streaming ενός προγράμματος. Στο μέλλον λοιπόν θα μετρά και θα καταχωρεί όποιον συνδρομητή παρακολουθεί τη συνολική διάρκεια ενός προγράμματος.


Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Άνια Τέιλορ-Τζόι: H σταρ του «The Queen's Gambit» αποκαλύπτει το ταλέντο της και στο τραγούδι!

Netflix: Ξεκίνησε η αρχή του τέλους για το Ozark - Πότε κάνει πρεμιέρα η 4η σεζόν της σειράς

Σελίν Ντιόν: «Σοβαροί και επίμονοι μυϊκοί σπασμοί» αναβάλλουν την πρεμιέρα της στο Λας Βέγκας

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή
10:00ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Black Friday αλά Renault