Desmond Child: «Έλληνες σας ευχαριστούμε που είστε φως και έμπνευση για όλο τον κόσμο»
Ο βραβευμένος με Grammy Αμερικανός συνθέτης και παραγωγός, Desmond Child μιλάει στο Newsbomb.gr λίγο πριν τη μοναδική συναυλία του στο Ηρώδειο, «Desmond Rocks The Parthenon», τη Δευτέρα 27 Ιουνίου.
Στη συναυλία, που θα πραγματοποιηθεί με τη συνοδεία κλασικής ορχήστρας εγχόρδων, από μέλη της Athens Philharmonia Pop Orchestra, ροκ μπάντας, και της παιδικής χορωδίας του Σπύρου Λάμπρου και φυσικά, τον ίδιο τον Desmond Child επί σκηνής, θα συμμετέχουν σπουδαία και αγαπημένα ονόματα του διεθνούς μουσικού στερεώματος:
Alice Cooper, Bonnie Tyler, Rita Wilson, Σάκης Ρουβάς, The Rasmus, Lena Hall
Γιώργος Λεμπέσης, Kip Winger, Chris Willis, Tabitha Fair, Justin Benlolo και Andreas Carlsson.
Με αυτή τη συναυλία ο Desmond Child θέλει να στρέψει τα βλέμματα της διεθνούς κοινότητας στην Ελλάδα, τους ανθρώπους της και τον ελληνικό πολιτισμό, αλλά, το κυριότερο, να αποτίνει φόρο τιμής και να δηλώσει την υποστήριξή της στη διαρκή παγκόσμια εκστρατεία για την επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα.
Λίγο πριν ανέβει στη σκηνή του Ηρωδείου, ο Desmond Child μάς αποκαλύπτει μερικές από τις εκπλήξεις της βραδιάς, ξετυλίγει ιστορίες για τα πασίγνωστα χιτ που έχει γράψει, μιλάει για τους διάσημους φίλους του, τα απωθημένα και τα λάθη του και πάνω από όλα περιγράφει τον ισχυρό δεσμό που έχει με την Ελλάδα την οποία χαρακτηρίζει «δεύτερη πατρίδα του».
Άλις Κούπερ
«Όταν συνάντησα τον Άλις Κούπερ δεν ήξερα τι να περιμένω λόγω του τρομακτικού παρουσιαστικού του. Όμως είναι ένας πολύ γλυκός, ευγενικός και τρυφερός άνθρωπος. Το πραγματικό του όνομα είναι Βίνσεντ Φουρνιέ και αυτό που πάνω στη σκηνή είναι μια περσόνα. Αυτό μας έκανε πολύ εύκολο να γράψουμε για τον ρόλο Άλις Κούπερ και μεταξύ άλλων κάναμε και το χιτ Poison».
Bon Jovi
«Οι Bon Jovi άνοιγαν τη συναυλία των KISS σε περιοδεία και ο Πολ Στάνλεϊ μού σύστησε τον Τζον Μπον Τζόβι. Πήγα λοιπόν στο Νιου Τζέρσι, στο μικρό ξύλινο σπίτι του, κατέβηκα στο υπόγειο με τον τίτλο You Give Love A Bad Name, στη θήκη της τσάντας μου. Μέσα σε μια ώρα είχαμε ολόκληρο το τραγούδι. Και τρεις εβδομάδες μετά είχαμε το Livin’ Οn A Prayer. Από τότε έχουμε μια υπέροχη σχέση και ο Τζον Μπον Τζόβι έχει βαφτίσει ένα από τα παιδιά μας».
Ι was made for lovin' you
«Το 1978 είχα μια συναυλία στη Νέα Υόρκη με το γκρουπ μου. Ο Πολ Στάνλεϊ είδε τις αφίσες της συναυλίας και ήρθε. Εκεί ήταν και ο Τζορτζ Χάρισον των Βeatles! Ήμασταν τόσο ενθουσιασμένοι. Ο Στάνλεϊ μού πρότεινε να γράψουμε ένα τραγούδι μαζί. Τρελάθηκα. Έτσι ήταν το πρώτο τραγούδι που έγραψα. Τότε πειραματιζόμουν με τις κιθάρες και τα χορευτικά μπιτ γιατί μου άρεσε να συνδυάζω διάφορα στιλ. Εκείνη την εποχή το τραγούδι αυτό ήταν μια επανάσταση για τη μουσική γιατί δεν είχε ξαναγίνει κάτι ανάλογο. Ανοίξαμε τον δρόμο, μετά ήρθε η Μαντόνα, ο Πρινς, ο Μάικλ Τζάκσον και το MTV. Αυτό το τραγούδι άλλαξε τον ρου της ποπ μουσικής. Βέβαια ο Τζιν Σίμονς το απεχθάνεται γιατί είναι ροκ τύπος».
Desmond Child - Livin On Prayer: Big Songs Big Life
«Έξι χρόνια μας πήρε με τον Ντέιβιντ Ριτζ να γράψουμε την αυτοβιογραφία μου γιατί πάντα κάτι συνέβαινε και θέλαμε να το προσθέσουμε. Η μητέρα μου είναι παρούσα σε αυτό το βιβλίο και όπως λέω στην αρχή δεν ξέρω αν αυτή η αυτοβιογραφία είναι περισσότερο για εκείνη ή για εμένα.
Συνεργασία - Απωθημένο
«Όνειρά μου είναι να γράψω ένα τραγούδι για την Αντέλ. Αντέλ, αν με ακούς πάρε με τηλέφωνο».
Ρίκι Μάρτιν
«Το 1997 μου τηλεφώνησε η γυναίκα του μάνατζέρ μου, η Καρλίν και μου είπε ότι ήταν ένα παιδί στο General Hospital που τραγουδάει και ότι πρέπει να δουλέψω οπωσδήποτε μαζί του. Ήταν ο Ρίκι Μάρτιν! Μάλιστα έμενε μόνο 6 τετράγωνα από το σπίτι μας. Έγραψα το τραγούδι του παγκόσμιου πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, το La Copa de la Vida και το τραγούδησε ο Ρίκι. Έγινε αμέσως Νο1 και βοήθησε στην έκρηξη της λάτιν μουσικής. Τον επόμενο χρόνο το είπε στα Grammy και τρέλανε τη Μαντόνα που τον αποκάλεσε τον Λατίνο Έλβις. Γράψαμε τα επιτυχημένα άλμπουμ του στην αλλαγή του αιώνα, στο Millennium και δημιουργήσαμε ένα νέο ήχο για τη λάτιν μουσική. Πρόσφατα το Livin La Vida Loca μπήκε στη βιβλιοθήκη του Κογκρέσου και είναι μεγάλη τιμή για εμάς. Ο Ρίκι είναι πολύ ταλαντούχος και χαίρομαι για αυτόν, ελπίζω να συνεργαστούμε ξανά σύντομα».
Μπονι Τάιλερ
«Η Μπόνι Τάιλερ ήταν η πρώτη που ηχογράφησε το Simply The Best που έκανε επιτυχία η Τίνα Τάρνερ. Είναι το πιο γλυκό άτομο που ξέρω, έχει ένα υπέροχο γέλιο και είναι η πιο επαγγελματίας καλλιτέχνης! Αποστηθίζει τους στίχους και έρχεται πανέτοιμη στο στούντιο να ηχογραφήσει. Θα είναι μαζί μας στο Ηρώδειο».
Ελένα Καζάλς
«Η Ελένα Καζάλς ήταν η μητέρα μου και ήταν ποιήτρια και στιχουργός. Εξαιτίας της έγινα συνθέτης. Ήθελε πάντα να πετύχω σε ό,τι κάνω και χαίρομαι που ήταν εκεί όταν μπήκα στο Songwriters Hall of Fame. Ένιωσε σαν να ήταν και δική της επιτυχία».
Όλγα Γκιγιότ
«Είναι η πιο διάσημη Κουβανή τραγουδίστρια και ήταν θεία μου. Έκανε 87 άλμπουμ σε 87 χρόνια. Έφυγε από την Κούβα με τον αδερφό της μητέρας μου χωρίς να πάρει τίποτα μαζί της. Όλα τα boleros που ακούτε έχουν γραφτεί για εκείνη. Ερχόταν τα σαββατοκύριακα στο Μαϊάμι και έμενε μαζί μας και για 48 ώρες ζούσαμε ένα πάρτι γεμάτο χορό και τραγούδι. Μέσω εκείνης μου έγινε βίωμα ότι όταν νιώθεις κάτι, το κάνεις τραγούδι, το δίνεις σε κάποιον και γίνεται χιτ. Η Όλγα έκανε πρωτοποριακά πράγματα. Τις εμφανίσεις της άνοιγαν ο Ντιν Μάρτιν και ο Τζέρι Λιούις. Τραγούδησε με την Έντιθ Πιάφ στο Παρίσι. Ήμουν τυχερός που την είχα στη ζωή μου. Όπως και τη μητέρα μου που ήταν μποέμ προσωπικότητα και η ζωή μου ήταν ένα πάρτι. Αυτή ήταν η παιδική μου ηλικία».
Τζορτζ Μάικλ
«Θα σου πω πως γνώρισα τον Τζορτζ Μάικλ. Ήταν μια μέρα πριν την τελετή των Grammy. Ήμουν υποψήφιος για τρία βραβεία και ήμασταν σε ένα απίθανο μέρος στο Χόλιγουντ. Πρώτη φορά τον συνάντησα στα ντους. Μιλήσαμε, τον κάλεσα στο πάρτι μου μετά τα Grammy και ήρθε! Ήταν μεγάλη μου τιμή που ήρθε. Πρόσφατα κοίταζα μια φωτογραφία που είχαμε βγάλει οι δυο μας. Ήθελα πολύ να συνεργαστώ μαζί του, προσπαθήσαμε αλλά δεν έτυχε και μετά "έφυγε" από τη ζωή».
Αγαπημένο τραγούδι
«Μου ζήτησαν να γράψω ένα τραγούδι για την Μπάρμπρα Στρέιζαντ η οποία ήθελε να εκφράσει κάτι πατριωτικό. Θυμήθηκα το 1968 που την είχα δει στην ταινία Funny Girl, και συγκεκριμένα μια σκηνή της στο Άγαλμα της Ελευθερίας. Για εμένα είναι σαν μια Miss Liberty ή η Lady Liberty. Έτσι εμπνεύστηκα να της γράψω ένα τραγούδι-φόρο τιμής στο Άγαλμα της Ελευθερίας, το Lady Liberty, ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια το οποίο θυμίζει το αρχικό της στιλ, εκείνο του Broadway. Όταν ήμουν στη Φολέγανδρο της έγραψα κι άλλα τραγούδια για το επόμενο άλμπουμ της, αλλά δεν το ξέρει ακόμα! Εύχομαι όταν επιστρέψω τον Αύγουστο στην Αμερική, να τα ακούσει και να συνεργαστούμε ξανά. Πάντα γράφω με τη φωνή της στο μυαλό μου, κανείς δεν τραγουδάει σαν εκείνη».
Φολέγανδρος
«Εδώ και 15 χρόνια κάνουμε διακοπές στη Φολέγανδρο. Έχουμε γυρίσει όλη την Ελλάδα αλλά πάντα καταλήγουμε στη Φολέγανδρο. Έχουμε γίνει ένα με τους ντόπιους, δεν είμαστε απλοί τουρίστες. Ξέρουμε τους πάντες, ξέρουμε κάθε γωνιά της. Μας προσέχουν, τους αγαπάμε και μας αγαπούν. Η Ελλάδα είναι η δεύτερη πατρίδα μας και πάντα ανυπομονούμε να βρισκόμαστε εδώ».
Ελλάδα
«Όταν ήμουν μικρός διάβαζα ελληνική μυθολογία. Όταν συνέβη η επίθεση της 11ης Σεπτεμβρίου, πήραμε μια πρόσκληση από τον Σάκη Ρουβά να πάμε στην Κρήτη, πήγα, και έκατσα αρκετές μέρες. Εκεί έμαθα για την απόκτηση των παιδιών μου. Στην Κρήτη λοιπόν ξεκίνησε μια νέα ζωή για εμένα, αλλά και για όλο τον κόσμο μετά τις επιθέσεις.
Όταν δούλευα με τον Σάκη Ρουβά γνώρισα τον Φοίβο που έκανε την ελληνική εκδοχή του άλμπουμ Όλα Καλά. Με τον Φοίβο έχουμε έναν ισχυρό δεσμό από τότε. Ο Σάκης μοιάζει με Έλληνα θεό. Είναι ένα πολύ ευγενικό και γλυκό πλάσμα. Επίσης γίναμε φίλοι με τον Γιώργο Λεμπέση και τη σύζυγό του, Σοφία. Πήγαμε μαζί διακοπές στη Σπάρτη, στη Μάνη και μου έλεγε ότι έπρεπε να κάνω μια συναυλία στην Ελλάδα.
Πρώτη φορά είδα τον Παρθενώνα πριν 15 χρόνια. Είναι σύμβολο και προορισμός για την οικογένειά μας. Όταν έρχομαι στην Ελλάδα πάντα νιώθω χαρούμενος. Υπάρχει μια ιδιαίτερη ενέργεια εδώ. Είμαι περήφανος που είμαι μέρος της προσπάθειας για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα. Πρέπει να γίνει. Όταν βρίσκεσαι στην Ελλάδα καταλαβαίνεις γιατί είναι η κοιτίδα του πολιτισμού. Ο πλούσιος πολιτισμός της Ελλάδας είναι παντού γύρω σου. Είμαι ευτυχισμένος που οι ζωές μας μας έφεραν εδώ και είμαστε μέρος της ελληνικής οικογένειας».
Ηρώδειο
«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Για εμένα το Ηρώδειο είναι "ναός", όχι ένα venue. Είναι ένα μυστηριακό μέρος. Ο κόσμος θα ζήσει μια πνευματική εμπειρία. Θα έχουμε μαζί μας φανταστικούς καλλιτέχνες. Επίσης, στο πρώτο μέρος της συναυλίας θα είμαι ντυμένος στα μπλε και στο δεύτερο στα λευκά, ως φόρο τιμής στα χρώματα της ελληνικής σημαίας. Είναι τιμή μας αυτή η συναυλία, μέσα σε αυτό το μνημείο, σε αυτά τα μάρμαρα. Η συναυλία είναι αφιερωμένη στην προσπάθεια επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα. Να τραβήξουμε την παγκόσμια προσοχή, να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό, να μάθουν όλοι πόσο σημαντικό και σωστό είναι. Ένα κομμάτι επέστρεψε στην Ελλάδα πρόσφατα. Πρέπει να επιστρέψουν και τα υπόλοιπα».
Λάθη
«Έχω κάνει πολλά λάθη στη ζωή μου αλλά έχω κάνει και κάποια σωστά. Όμως είμαι καλός μαθητής, μαθαίνω. Και ο Θεός μου έδωσε τη δυνατότητα να διδάσκω κι εγώ άλλους. Χαίρομαι που μοιράζομαι όσα έχω μάθει. Τώρα που τέλειωσε το βιβλίο μου, το διάβασα και ήταν το ίδιο δύσκολο όσο και όταν το γράφαμε γιατί υπάρχουν μέσα και πράγματα που με έχουν πληγώσει, που τα προκάλεσα κι εγώ σε άλλους ανθρώπους. Το μεγαλύτερο μου λάθος είναι που δεν κράτησα ενωμένο το γκρουπ μου Desmond Child and Rouge. Διαλυθήκαμε στην ανοδική μας πορεία. Άκουσα ανθρώπους που μου έλεγαν ότι δεν το χρειαζόμουν, ότι ήμουν από μόνος μου ένας σταρ. Δεν είχα αυτοπεποίθηση, να πιστέψω στον εαυτό μου και σε όσα κάναμε με το γκρουπ. Ήθελα διακαώς να γίνω σταρ και όταν άρχισα να συνεργάζομαι με διάσημους καλλιτέχνες και τα τραγούδια να γίνονται χιτ, ένιωσα ότι γίνομαι ορατός και συνέχισα έτσι. Όμως συνειδητοποίησα ότι η μοίρα μου είναι να δημιουργώ τους σταρ και όχι να είμαι εγώ ο σταρ».
Πανδημία
«Στο Νάσβιλ ζούμε στη φύση και στα lockdowns είχαμε την ευκαιρία να βγαίνουμε έξω, είχαμε τον κήπο μας, ήμασταν τυχεροί. Στην καραντίνα συνειδητοποίησα πόσο χρόνο έχασα ταξιδεύοντας κάθε εβδομάδα, αφού είδα ότι έκανα τη δουλειά μου μέσω zoom, κλπ. Όμως ήταν και μια περίοδος με πολύ άγχος και θλίψη γιατί πέθαιναν τόσοι άνθρωποι. Η πανδημία δεν έκανε διακρίσεις, ήμασταν όλοι το ίδιο, όλοι μπορούσαμε να νοσήσουμε και να πεθάνουμε. Αυτό μας έκανε να καταλάβουμε το νόημα της ζωής, ποιοι είναι οι πραγματικοί άνθρωποί μας και να κοιτάξουμε μέσα μας. Δεν ξέρω πότε θα τελειώσει όλο αυτό, ζούμε σε μια νέα εποχή. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να είμαστε κοντά στους αγαπημένους μας, να αγαπάμε και να συγχωρούμε τους εαυτούς μας και τους άλλους, να προχωράμε και να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε στη ζωή μας».
Επόμενα σχέδια
«Τα επόμενα σχέδιά μου είναι η κυκλοφορία του βιβλίου μου και η μαγνητοσκόπηση της συναυλίας και η βραδιά στο Ηρώδειο για ένα ντοκιμαντέρ για την καριέρα μου».
Ένα μήνυμα στο ελληνικό κοινό
«Στο μήνυμά μου προς τους Έλληνες θέλω να πω: "Ευχαριστούμε που είστε ένα φως για όλο τον κόσμο και είστε τόσο μεγάλη έμπνευση για εμένα και την οικογένειά μου!».
Πληροφορίες
Καλλιτεχνικός Διευθυντής: Φοίβος
Δημιουργικός Διευθυντής: Φωκάς Ευαγγελινός
Εισιτήρια
Όλες οι θέσεις, κάτω και άνω διαζώματος, είναι αριθμημένες.
Τα εισιτήρια είναι αυστηρώς προσωπικά και μη μεταβιβάσιμα.
Οι τιμές των εισιτηρίων ξεκινούν από 40 ευρώ και φθάνουν τα 250 ευρώ.
Συγκεκριμένα:
Κάτω Διάζωμα
Διακεκριμένη Ζώνη VVIP: 250 ευρώ
Διακεκριμένη Ζώνη VIP: 200 ευρώ
Ζώνη A: 150 ευρώ
Ζώνη A, Τμήμα β: 130 ευρώ
Ζώνη B: 110 ευρώ
Ζώνη Γ: 90 ευρώ
Άνω Διάζωμα
Ζώνη Δ: 70 ευρώ
Ζώνη E: 60 ευρώ
Ζώνη ΣΤ: 50 ευρώ
Ζώνη Z: 40 ευρώ
ΑμεΑ: 40 ευρώ
Επίσημα σημεία πώλησης εισιτηρίων
Δίκτυο viva.gr
Τηλεφωνικά: 11876
Φυσικά Σημεία Προπώλησης
Δίκτυο μεταπωλητών viva
(Καταστήματα: Wind, Public, Media Markt, Βιβλιοπωλεία Ευριπίδης, Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, αθηνόραμα.gr, Yoleni's)