Πρώτη ματιά στην κινηματογραφική «Φόνισσα» του Παπαδιαμάντη με την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη

Η ταινία θα κυκλοφορήσει στα σινεμά τον Νοέμβριο με την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη και τη Μαρία Πρωτόπαππα στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.
Η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη και η Μαρία Πρωτόπαππα στη Φόνισσα του Παπαδιαμάντη
Tanweer

Η Φόνισσα του Παπαδιαμάντη γίνεται κινηματογραφική ταινία και τώρα μπορούμε να πάρουμε μια πρώτη γεύση από το teaser τρέιλερ που δόθηκε στη δημοσιότητα.

Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους συναντάμε την -αγνώριστη- Καρυοφυλλιά Καραμπέτη και τη Μαρία Πρωτόπαππα. Τη σκηνοθεσία υπογράφει η Εύα Νάθενα.

Με φόντο μία τοποθεσία του προηγούμενου αιώνα, η κλασική ιστορία της Χαδούλας μεταφέρεται στο παρόν, επιχειρώντας να φέρει στο φως αλλά και να γιατρέψει το διαγενεαλογικό τραύμα που διέπει την ελληνική κοινωνία. Το σκηνοθετικό εγχείρημα της Εύας Νάθενα, εμπνευσμένο από το διαχρονικό μυθιστόρημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, αποτελεί μια κινηματογραφική προσέγγιση πάνω στην τραγική ηρωίδα «Φόνισσα».

Η Έλενα Τοπαλίδου, η Πηνελόπη Τσιλίκα, η Γεωργιάννα Νταλάρα, η Νίκη Παπανδρέου, ο Χρήστος Στέργιογλου, ο Στάθης Σταμουλακάτος και ο Δημήτρης Ήμελλος απαρτίζουν το cast της ταινίας.

Τα γυρίσματα της ταινίας έχουν γίνει σε Αθήνα, Λακωνική Μάνη, Κρήτη και Σκιάθο, τόπο καταγωγής του σπουδαίου Έλληνα συγγραφέα.

Το διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, η «Φόνισσα», ένα από τα κορυφαία έργα της νεοελληνικής λογοτεχνίας, μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη από την Tanweer Productions σε συμπαραγωγή της View Master Films και της COSMOTE TV.

Η ταινία θα κυκλοφορήσει στους ελληνικούς κινηματογράφους τον Νοέμβριο.

Σύνοψη της ταινίας

Σε ένα δυστοπικό νησί της Ελλάδας γύρω στο 1900, η Χαδούλα, χήρα Ιωάννου Φράγκου είναι μια γυναίκα που έχει μάθει να επιβιώνει στην ανδροκρατούμενη, πατριαρχική κοινωνία υπηρετώντας αυτό που της πέρασε η μητέρα της – μια σκυτάλη δύσκολη, που διαιωνίζει την υποτίμηση και την κατώτερη μοίρα της γυναίκας. Η Χαδούλα επαναστατεί μέσα της και αυτό δεν θα αργήσει να συμβεί και προς τα έξω. Τα μικρά κορίτσια του νησιού γίνονται θύματα του ξεσπάσματός της. Αφαιρώντας τους τη ζωή, η ίδια νιώθει ότι τα απαλλάσσει από το κοινωνικό φορτίο που η ύπαρξή τους επιφέρει. Οι πράξεις της κάποια στιγμή αυτονομούνται και τη φέρνουν αντιμέτωπη με τον νόμο. Εγκαταλείπει το σπίτι της και βρίσκει καταφύγιο στη φύση. Όμως, όσο και αν η ηθική της τής υπαγορεύει ότι έπραξε σωστά, στην πραγματικότητα το χρόνιο τραύμα της την ακολουθεί παντού. Το τέλος έρχεται σαν λύτρωση.

Διαβάστε επίσης

Καρυοφυλλιά Καραμπέτη: Αγνώριστη στη Φόνισσα του Παπαδιαμάντη