Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου: «Ο ελληνικός κινηματογράφος ταξιδεύει: Ταξίδεψε μαζί του»

Καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού σινεμά πραγματοποιεί η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου

Τα "Μαγνητικά Πεδία" του Γιώργου Γούση

Τα τελευταία -πολλά- χρόνια ο ελληνικός κινηματογράφος αποτελεί ένα διαρκές, ανέλπιστο, κόντρα-σε-κάθε-προγνωστικό, success story. Σπουδαία ταλέντα, περίοπτες φεστιβαλικές πρεμιέρες, αλλεπάλληλα μεγάλα διεθνή βραβεία, συναρπαστικές ιστορίες, βαθιά τεχνική γνώση, αστείρευτη ευρηματικότητα και έμπνευση. Όλα αυτά καθιστούν το ελληνικό σινεμά μια από τις πιο δημιουργικές και ενδιαφέρουσες εθνικές κινηματογραφίες στον κόσμο. Το επίτευγμα αυτό καθώς και τους ανθρώπους που το υλοποιούν θέλει να τιμήσει η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου με τη νέα αυτή καμπάνια για τον ελληνικό κινηματογράφο που σκηνοθετούν οι Μπάμπης Μακρίδης και Αργύρης Παπαδημητρόπουλος.

Καμπάνια της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου για το ελληνικό σινεμά

«Αυτή η καμπάνια ήταν μία ιδέα που νιώσαμε όλοι την ανάγκη να υλοποιήσουμε στο ΔΣ. Πιστεύουμε πως οι ελληνικές ταινίες αφορούν ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό από αυτό που τις βλέπει και θελήσαμε να μιλήσουμε με την ιδέα μας πως οι ταινίες ταξιδεύουν παντού: από τις αίθουσες, στα φεστιβάλ, στις κινηματογραφικές λέσχες, σε πόλεις και χώρες σε όλο τον κόσμο. Πιστεύουμε πως δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν σε εξωστρέφεια, ταλέντο, ποιότητα και διακρίσεις εγχώριες και διεθνείς».

Καμπάνια της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου

Λευτέρης Χαρίτος, Πρόεδρος ΕΑΚ

Με σύνθημα «Ο ελληνικός κινηματογράφος ταξιδεύει. Ταξίδεψε μαζί του», η καμπάνια με έντυπες, ηλεκτρονικές, βίντεο, ραδιοφωνικές και outdoor εφαρμογές αναδεικνύει το ελληνικό σινεμά ως ταξίδι για το κοινό, όπου κι αν αυτό βρίσκεται. Ως όχημα για να μεταφέρει το μήνυμά της, η καμπάνια βασίζεται στις ταινίες που διακρίθηκαν με το βραβείο Ίρις Καλύτερης Ταινίας όλες τις προηγούμενες χρονιές και που γνώρισαν και εξακολουθούν να απολαμβάνουν επιτυχημένης πορείας στις αγορές όλου του κόσμου.

Την έμπνευση της καμπάνιας υπογράφει η διαφημιστική εταιρεία McCann που με εμπειρία και γνώση στον διαφημιστικό χώρο, πίστεψε στη δυναμική του ελληνικού κινηματογράφου και στο σωστό “timing” για την ανάδειξή του ως ένα από τα πιο επιτυχημένα παραδείγματα παραγωγής σύγχρονου πολιτισμού στη χώρα μας. Το αποτέλεσμα είναι μια πρωτότυπη καμπάνια με έντυπες και υπαιθριες εικόνες - προσκλήσεις, σε συνδυασμό με βίντεο και ραδιοφωνικά σποτ σκηνοθετημένα από τον Μπάμπη Μακρίδη και τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο, που θα προβληθούν το επόμενο διάστημα στην Αθήνα, σε επιλεγμένες πόλεις της χώρας και στο διαδίκτυο.