Αποχωρεί από το Θέατρο Τέχνης ο Διαγόρας Χρονόπουλος

Μετά την επιτυχημένη δεκαετή θητεία του, ο Διαγόρας Χρονόπουλος αποφάσισε να αποχωρήσει από την θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Θεάτρου Τέχνης.

Αποχωρεί από το Θέατρο Τέχνης ο Διαγόρας Χρονόπουλος
3'

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το διοικητικό συμβούλιο έκανε δεκτή την πρόταση του κ. Χρονόπουλου και αποφάσισε ομόφωνα την ανάθεση της καλλιτεχνικής διεύθυνσης του Θεάτρου Τέχνης στην Μαριάννα Κάλμπαρη για την επόμενη τριετία, από 1η Σεπτεμβρίου 2014.

«Το Διοικητικό Συμβούλιο εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες του προς τον Διαγόρα Χρονόπουλο για την επιτυχή 10ετή θητεία του τόσο στον καλλιτεχνικό όσο και στον οικονομικό-διοικητικό τομέα μέσα σε αντίξοες οικονομικά συνθήκες.»

Ο Διαγόρας Χρονόπουλος θα συνεχίσει να προσφέρει την βοήθεια και την εμπειρία του ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και θα παραμείνει στη θέση του Διευθυντού Σπουδών της Δραματικής Σχολής Θεάτρου Τέχνης» αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Από τους στενότερους συνεργάτες του Θεάτρου Τέχνης, η Μαριάννα Κάλμπαρη είναι απόφοιτος της δραματικής σχολής του Θεάτρου Τέχνης και του πανεπιστημίου της Σορβόνης. Στο Παρίσι, σπούδασε επίσης υποκριτική στο στούντιο του Ανδρέα Βουτσινά και σκηνοθεσία στο Charpentier Art Studio.

Διδάσκει στην δραματική σχολή του Θεάτρου Τέχνης από το 2005 και συμμετείχε σε παραστάσεις του Θεάτρου Τέχνης με την ιδιότητα του συγγραφέα, μεταφραστή, ηθοποιού και σκηνοθέτη.

Έχει σκηνοθετήσει στο Θέατρο Τέχνης τις παραστάσεις «Love, love, love» του Μάικ Μπάρτλετ, «Ανώνυμη αγία ή μια κοινότατη ιστορία» του Γιάννη Ρίτσου, «Δεν έχει ωραίες εικόνες» της Γερτρούδης Στάιν, «Τρεις αδελφές-ΠΕΡΕΣΤΡΟΙΚΑ» του Άντον Τσέχωφ, «Ιστορίες για γαμοφοβικούς» των Β. Ραϊση-Μ. Κάλμπαρη και «Καϋμός» του Καρόλου Κουν.

Ακόμη έχει σκηνοθετήσει μεταξύ άλλων τις παραστάσεις: «Γκιγιόμ γλυκιά μου» του Γκιγιόμ Γκαλιέν, «Το μυστικό της κυρίας Έλεν» της Ελένης Ζιώγα, «Έκτο πάτωμα» του Α. Ζερύ (Ιδρυμα Μ. Κακογιάννης), «Σκοτώνουμε τη μαμά;» της Σαρλότ Κήτλεϋ, «Wit- Εκτός κωδικού» της Μάργκαρετ Εντσον (Θέατρο Αργώ), «Μια κανονική μέρα» της Κατερίνας Γιαννάκου (Olvio), «Μια πορνογραφική σχέση» του Φιλίπ Μπλαμπάν (Fresh Hotel) και «Αναχώρηση» του Αντώνη Δωριάδη ( Πολιτιστική Ολυμπιάδα-Μονόλογοι 2003),

Επίσης, έχει σκηνοθετήσει τα μουσικά έργα: «Σιωπή ο βασιλιάς ακούει» των Μοσχόπουλου-Κυπουργού (Bios, Χυτήριο), την όπερα -παρωδία «Η κοκκινοσκουφίτσα και ο καλός λύκος» (Ροές) και το «Πληγή-όπερα σε επτά γεύματα» του Χαράλαμπου Γωγιού (Φεστιβάλ Αθηνών), «Ιούλιος Καίσαρας» του Χαίντελ και «Ορφέας στον Αδη» του Όφφενμπαχ (Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης). Έχει σκηνοθετήσει επίσης τα δικά της έργα: «Μια ανάσα ακόμα» (Εθνικό Θέατρο -Πειραματική Σκηνή), «Νέο αίμα» (θέατρο Αργώ) , «Ιστορίες για γαμοφοβικούς» (Θέατρο Τέχνης).

Έχει γράψει τα έργα: «Αλμανάκ» (Θέατρο Τέχνης, σκην. Π. Δεντάκη) , «Βιομαγεία», (Εθνικό θέατρο- Πειραματική Σκηνή, σκην. Δ. Λιγνάδη), «Τα τραίνα κοιμούνται τη νύχτα», (Φεστιβάλ Τρίπολης, σκην. Φ. Λύτρα), καθώς και τέσσερα έργα για παιδιά και έχει μεταφράσει θεατρικά έργα που έχουν ανέβει σε σκηνές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης («Ενα καπέλο από ψάθα Ιταλίας» του Ε. Λαμπίς , «Τρεις αδελφές» του Α. Τσέχωφ, «Αυτό το παιδί»του Ζ. Πομμερά, "Love, love, love" του M. Μπάρτλετ κ.α ). Μετέφρασε επίσης το λιμπρέτο του «Ορφέα στον Αδη» (ΜΜΘ).

Ως ηθοποιός, συνεργάστηκε με το Θέατρο Τέχνης, το Εθνικό θέατρο, τον Τεχνοχώρο- Ομάδα Θέαμα, το ΔΗΠΕΘΕ Ρόδου, τον ΟΕΘ-ΣΕΗ, τον Ελληνικό Κόσμο (Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού) και έχει παίξει σε ταινίες του Δημήτρη Αθανίτη και της Λουκίας Ρικάκη.

Το σενάριο της μεγάλου μήκους ταινίας «Αίμα», του Διαμαντή Καραναστάση, είναι βασισμένο πάνω στο θεατρικό της έργο «Νέο αίμα».

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή