Η Gucci απολογείται για τη ντροπιαστική καμπάνια με τα Γλυπτά του Παρθενώνα
Μετά το σάλο που προκάλεσε η γνωστή εταιρεία με την ντροπιαστική καμπάνια της, στην οποία «πρωταγωνιστούσαν» τα Γλυπτά του Παρθενώνα... ντυμένα με ρούχα και τσάντες, έρχεται τώρα να απολογηθεί για την ασέβεια που έδειξε απέναντι στην ελληνική ιστορία.
Ο Διόνυσος, ο Κέκροπας, ο Ποσειδώνας, η Καλλιρόη φορούν φλοράλ ρούχα και κρατούν τσάντες, βγάζοντας selfie... οι εικόνες αυτές που προέρχονται από την τελευταία διαφημιστική καμπάνια της Gucci προκάλεσαν θύελλα αντιδράσεων.
«Δεν υπήρχε καμία πρόθεση προσβολής της πολιτισμικής κληρονομιάς», απαντά η γνωστή εταιρεία Gucci, η οποία κατάλαβε αργά το λάθος της!
«Η Gucci επιθυμεί να διευκρινίσει ότι ουδέποτε είχε την πρόθεση να προσβάλει με τη δημοσίευση ανεξάρτητων έργων τέχνης στον λογαριασμό της στο Instagram. Τρέφει τον μέγιστο σεβασμό για τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική τέχνη. Μάλιστα, είναι ένας από τους στόχους της Gucci να ενθαρρύνει την ελευθερία της καλλιτεχνικής έκφρασης και την καινοτόμο δημιουργικότητα, αλλά δεν υπάρχει απολύτως καμία πρόθεση προσβολής της Ελλάδας και του πολιτισμού της ή οποιουδήποτε άλλου πολιτισμού», ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρίας μιλώντας στην εφημερίδα «Έθνος».
Όπως εξηγεί «οι εικόνες είναι μέρος της ψηφιακής πρωτοβουλίας με τίτλο “#Guccigram”, που έχει ως στόχο να προσκαλέσει online ταλέντα, εικονογράφους και στυλίστες από όλο τον κόσμο, καταξιωμένα ονόματα αλλά και ανερχόμενα- να φανταστούν έργα τέχνης που να περιλαμβάνουν δύο από τα πιο πρόσφατα και διάσημα σύμβολα της Gucci, τα λουλούδια “Gucci Blooms” και το μοτίβο “Gucci Caleido”. Τα έργα τέχνης που ακολούθως υποβλήθηκαν, επαναδημιουργούν αριστουργήματα από οποιαδήποτε χώρα, οποιονδήποτε πολιτισμό ή ιστορική περίοδο».