Γιατί ένα λεωφορείο του 1958 κυκλοφορεί ξανά στους δρόμους της Αθήνας;
Εσείς πώς θα αντιδρούσατε αν βλέπατε ένα από τα παλιά, μπλε λεωφορεία να ανεβαίνει την Κηφισίας; Ο κόσμος που έτυχε να συναντήσει το παλιό πετρελαιοκίνητο Scania – Vabis του 1958 δεν έκρυψε τη συγκίνησή του: Χειροκροτήματα, φωτογραφίες και βιντεάκια έκαναν τον γύρο των social media λίγη ώρα μετά την εμφάνισή του.
Το λεωφορείο, που ανήκε στο 4ο ΚΤΕΛ Αθηνών και κυκλοφορούσε τις δεκαετίες του ’60 και του ’60, αγοράστηκε πριν από μερικά χρόνια από τον Άγγελο Καρυτσιώτη, μέλος της Ομάδας Ερευνας και Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών στην Ελλάδα «Οι φίλοι του λεωφορείου», όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του Στ. Βασιλόπουλου για την "Δημοκρατία".
Ο Καρυτσιώτης δώρισε το λεωφορείο στην ΕΘΕΛ (σημερινό ΟΣΥ) που το ανακατασκεύασε το 2009 και συμφώνησε να το παραχωρεί στην ομάδα λίγες φορές τον χρόνο για να το βγάζει στους δρόμους.
Το αμάξωμα του λεωφορείου, σύμφωνα πάντα με την "Δημοκρατία", στήθηκε από τον κατασκευαστή Ιωάννη Φίτσιο, στο αμαξοποιίο του, που βρισκόταν στη συμβολή της Σπύρου Πάτση και της Ιεράς Οδού. Στους αθηναϊκούς δρόμους κυκλοφόρησε πρώτη φορά τον Ιούνιο του 1958. Αποσύρθηκε από την κυκλοφορία τον Αύγουστο του 1981 και σήμερα φυλάσσεται στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ, στου Ρέντη. Υπήρξε καινοτόμο για την εποχή του, καθώς ήταν το πρώτο που είχε θέση εισπράκτορα, ο οποίος εκφωνούσε από το μικρόφωνο τις στάσεις.