«Σαπίλα, Ξεφτίλα και Τεκίλα»
Στη μεγάλη οθόνη αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της, η νέα ταινία του Νίκου Ζερβού με τίτλο «Σαπίλα, Ξεφτίλα και Τεκίλα».
Πρόκειται για μία πολιτική κωμωδία, που είναι φανερά επηρεασμένη από τα γεγονότα της εποχής και όχι μόνο...! Η ιστορία ξεκινάει από έναν «κατά φαντασία» σκηνοθέτη τον «Ιωάννη Μποστ» (Γιάννης Μποστατζόγλου), ο οποίος κλειδώνεται κατά λάθος στο studio του μοντάζ της εταιρείας “Eposfilm” και αποφασίζει να «δημιουργήσει» μία ταινία «δικής του αποκάλυψης», με αποσπάσματα από τις ειδήσεις και ταινίες άλλων, τραγούδια κ.α. Αλλά η πηγή έμπνευσής του είναι.. τα σκουπίδια! Εκεί τον βρίσκει και η δημοσιογράφος «Ζωή» (Ζωή Ζέρβα), η οποία θα συμμετέχει στο «δημιούργημά» του, ως δημοσιογράφος, αλλά και σαν ηθοποιός…;
«Αισθάνομαι τυχερή που ήμουνα σε αυτή την πολιτική ταινία και που είχα δίπλα μου τον Γιάννη Μποστατζόγλου. Είναι υπέροχο να συνεργάζεσαι μαζί του, με κάνει να νιώθω ασφάλεια, ειδικά σε ένα τέτοιο είδος ταινίας, που μέσα από τον σαρκασμό, μας δείχνει τι γίνεται πίσω από τις πλάτες μας και μας κάνει να αναρωτιόμαστε γιατί δεν αντιδρούμε. Βαδίζοντας στα βήματα του Michael Francis Moore, οι δύο σκηνοθέτες κάνουν την δική τους επανάσταση, μέσα από την τέχνη τους», είπε αποκλειστικά στο newsbomb.gr η πρωτοεμφανιζόμενη ηθοποιός Ζωή Ζέρβα.
Από τα μάτια των δημιουργών Νίκου Ζερβού και Γιάννη Παρασκευόπουλου: «Τα ίδια πρότυπα, οι ίδιες αντιλήψεις, οι πολιτικοί, οι λάθος αντιλήψεις του παρελθόντος και του σήμερα, σε ένα κοινωνικό σύστημα, που «σαπίζει», δημιουργούν από τύχη μία ταινία, μέσα από τις ταινίες των άλλων. Μία πειραματική απόπειρα πάνω στο σινεμά, που θα τολμήσει με σαρκαστικό τρόπο, να αποδείξει με μια ιστορική αναδρομή από ταινίες, κατά πόσο η τέχνη του σινεμά είναι υπαρκτή στην Ελλάδα στις μέρες μας και να συμφωνήσει με τον Γκυ Ντεβόρ ότι Οι τέχνες του μέλλοντος θα είναι αναστατώσεις καταστάσεων ή τίποτα»
Η πρώτη προβολή της ταινίας θα γίνει 8 Νοεμβρίου στο 52ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, που πραγματοποιείται φέτος από τις 4 έως τις 13 Νοεμβρίου 2011, με εμφανή προσανατολισμό στον ανεξάρτητο κινηματογράφο.