Allabouthotels.com: Άλλη πνοή στην τουριστική αγορά
Πώς μια ιδέα μπορεί να εξελιχθεί σε μια επιτυχημένη επιχείρηση, που περνά τα όρια της Ελλάδας και γνωρίζει επιτυχία στο εξωτερικό;
Στην allabouthotels.com γνωρίζουν τι εστί «βιομηχανία του τουρισμού», και δίνουν άλλη πνοή στην τουριστική αγορά.
2004 – Αθήνα – Ολυμπιακοί Αγώνες. Πλήθη τουριστών καταφθάνουν στην ελληνική πρωτεύουσα για να παρακολουθήσουν τους αγώνες, στον τόπο που γεννήθηκαν! Την ίδια χρονιά η κυρία Παπαθανασίου με μια ομάδα ανθρώπων αποφασίζουν να αλλάξουν την τουριστική αγορά. Γνωρίζοντας πολύ καλά τον ελληνικό τουρισμό μπαίνουν στο «παιχνίδι» και ιδρύουν ένα γραφείο που θα προσφέρει ποιότητα και υπηρεσίες τουρισμού. Ιδρύουν λοιπόν, το Travel Market. Ο σκοπός τους δεν είναι να γίνουν άλλη μια απρόσωπη εταιρεία μαζικού τουρισμού. Έχουν ένα στόχο, να εξυπηρετήσουν τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά και να προσφέρουν τις υπηρεσίες του σε όλο το εύρος του αγοραστικού κοινού. Έτσι, από την οδό Βουλής, στο Σύνταγμα ξεκινούν και στήνουν το Travel Market.
Allabouthotels.com: Ακεραιότητα, συνέπεια και προσιτές τιμές
Τι ήταν αυτό που έλειπε όμως από την αγορά και τους παρακίνησε να ανοίξουν το γραφείο τους; Η προσωπική επαφή, απαντά η κυρία Παπαθανασίου. «Η ιδέα της online εξυπηρέτησης σε συνδυασμό με την προσωπική επαφή ήταν αυτό που έλειπε και μας παρακίνησε να δημιουργήσουμε αυτή την επιχείρηση», αναφέρει. Να φτιάξουν ένα μέρος όπου διαφορετικοί άνθρωποι με διαφορετικές ανάγκες να βρίσκουν σε αυτό το γραφείο ανταπόκριση, ειλικρίνεια, οικονομικές τιμές και προσφορές, μα πάνω από όλα ένα ανθρώπινο service.
Και κάπως έτσι αρχίζουν και κατακτούν την τουριστική αγορά. Στο πιο δύσκολο κομμάτι του τουρισμού, σε αυτό που οι περισσότεροι ταξιδευτές αντιμετωπίζουν προβλήματα και απογοήτευση, θέλουν να γίνουν οι καλύτεροι. Έτσι στρέφουν την προσοχή τους στη ξενοδοχειακή διαμονή και μετονομάζουν την επιχείρηση σε allabouthotels.com. Το όραμα τους παίρνει «σάρκα και οστά» και προσφέρουν τη καλύτερη δυνατή ξενοδοχειακή διαμονή. Τα δυο άτομα πολλαπλασιάζονται και μετακομίζουν λίγο πιο κάτω, στην οδό Ερμού και Φωκίωνος.
Οι άνθρωποι πίσω από το site
Το allabouthotels.com απασχολεί νέους ανθρώπους με γνώσεις και φρέσκιες ιδέες. Γι' αυτούς ο καταναλωτής έρχεται πάντα πρώτος. Μέσα από το διαδικτυακό περιβάλλον του site, οι άνθρωποι του allabouthotels προσφέρουν στον κάθε ταξιδιώτη ξεχωριστά πληροφορίες για τα ξενοδοχεία, τα σημεία ενδιαφέροντος, χάρτες και χιλιομετρικές αποστάσεις. Αντιλαμβάνονται το κλίμα της εποχής και προσφέρουν 4 άτοκες δόσεις πληρωμών χωρίς κρυμμένες χρεώσεις και έξοδα διαχείρισης. Ενώ για τα μέλη του Exclusive Gold Members Club διαμορφώνουν extra υπηρεσίες και προσφορές.
Η επιτυχία του allabouthotels στο εξωτερικό
Με την ποιότητα και τις άριστες τιμές, κερδίζουν το στοίχημα με το αγοραστικό κοινό και κάνουν ένα βήμα παραπάνω. Το allabouthotels.com δεν περιορίζεται πλέον, μόνο στην Ελλάδα, αλλά εξαπλώνεται και στην Ευρώπη.
Με 71.000 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο έχει εξυπηρετήσει πάνω από 11.000 πελάτες σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης. Μπορεί μια εταιρεία από την Ελλάδα να τα βάλει με τους «γίγαντες» του εξωτερικού; Κι όμως μπορεί και τα καταφέρνει θαυμάσια. Στα 9 χρόνια λειτουργίας του ανταγωνίζεται μεγάλα sites του εξωτερικού, χάρη στην ποιότητα των παροχών του. Με ένα μόνο χρόνο προβολής σε site του εξωτερικού μέσω διαφημίσεων και links, γνωρίζει τεράστια απήχηση κυρίως σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Η επαφή των ταξιδιωτών με το site όμως δεν σταματά εκεί, οι πελάτες τους στέλνουν ευχαριστήρια email για να εκφράσουν την εμπιστοσύνη τους και την υποστήριξη τους. Τα θετικά σχόλια στην κεντρική σελίδα του site διαδέχονται το ένα το άλλο και το όνομα allabouthotels γίνεται ακόμα πιο γνωστό έξω από τα σύνορα της Ελλάδας. Το όνομα της εταιρείας ταξιδεύει από στόμα σε στόμα και το πελατολόγιο τους αυξάνεται συνεχώς. Αποκτά φανατικούς πελάτες – ταξιδιώτες, που τους εμπιστεύονται ξανά για το επόμενο ταξίδι τους.
Ακόμα και στην κρίση ο ταξιδιώτης πάνω απ' όλα
Πώς τα καταφέρνει όμως η εταιρεία και αντέχει στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες; Η κυρία Παπαθανασίου απαντά: «Ευτυχώς πηγαίνουμε ανοδικά, δεν έχουμε δει μειώσεις στον αριθμό των κρατήσεων, φυσικά οι πελάτες πλέον ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης είναι πιο προσεκτικοί στις επιλογές τους, σε θέματα τιμής, κατηγορίας ξενοδοχείου και ημερών διαμονής». Και ενώ η υποβάθμιση της ποιότητας είναι από τα πρώτα μέτρα που λαμβάνουν οι επιχειρηματίες, η allaboutotels δεν πλέει προς αυτήν την κατεύθυνση. «Τα μέτρα που έχουμε λάβει είναι ο περιορισμός του κόστους λειτουργίας, χωρίς να μειώσουμε τις υπηρεσίες μας προς τον καταναλωτή και σαφώς καλύτερες συμφωνίες τιμών παγκοσμίως» δηλώνει η κυρία Παπαθανασίου.
Εξαιρετικές τιμές σε εξαιρετικά ξενοδοχεία
Η ανοδική πορεία του allabouthotels δεν ξεγελά τους ανθρώπους της εταιρείας, γνωρίζουν πολύ καλά ότι πρέπει να προσπαθούν καθημερινά και να εξελίσσονται για να διατηρήσουν την θέση που έχουν στην προτίμηση των τουριστών. Έτσι, συνεχίζουν να κάνουν σχέδια. «Ο στόχος μας είναι να συνδυαστεί το όνομα μας με την διαμονή ανά τον κόσμο σε όλους τους ταξιδευτές», μας λέει η κυρία Παπαθανασίου.
Η στρατηγική τους απλή, περισσότερα ξενοδοχεία σε καλύτερες τιμές και αξεπέραστο σέρβις!
Business ή αναψυχή; Επαγγελματίες ή ταξιδευτές; Ότι και να ψάχνετε, το allabouthotel.com σας έχει την λύση για την διαμονή σας! Είναι κοντά σας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι για ότι χρειαστείτε!