Μικιό: Το ελληνικό σνακ που γίνεται... μόδα
«Μικιό» στην Κρήτη σημαίνει μικρό. Μικρό σε μέγεθος αλλά συνήθως χαριτωμένο με θετικό πρόσημο. Τα κριτσινάκια «Μικιό» Δεν είναι απλώς χαριτωμένα snacks, είναι μια μικρή επανάσταση στο χώρο, με πραγματικά ποιοτικά χαρακτηριστικά.
Το Μικιό είναι ένα κρητικό σνακ από την «Κρητών Άρτος» που παρασκευάζεται χωρίς συντηρητικά από αγνά, φρέσκα, υγιεινά υλικά, όπως έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, μέλι και άλλα προϊόντα που χαρακτηρίζουν την Κρήτη.
Η ιδέα της παραγωγής των «Μικιών» βασίζεται στην εδώ και 3.500 χρόνια ιδέα του δίπυρου (διπλοφουρνισμένου) άρτου σύμφωνα με τη μινωική παράδοση, στη χρήση αποκλειστικά φυσικών πρώτων υλών χωρίς συντηρητικά. Σύμφωνα με την κρητική παράδοση, δημιουργήθηκε για να καλύψουν οι Μινωίτες ναυτικοί την ανάγκη τροφής που να διατηρείται για μεγάλο χρονικό διάστημα στα πολύμηνα ταξίδια τους.
Το «Μικιό» είναι το τελευταίο δημιούργημα της κρητικής εταιρείας, που με αυτόν τον τρόπο εισέρχεται στην αγορά της λιανικής πώλησης με ένα νέο προϊόν σνακ. Με αλμυρές και γλυκές γεύσεις, τα «Μικιά» έκαναν μεγάλα νούμερα παραγγελιών, πάνω από τις αρχικές προβλέψεις των ανθρώπων της εταιρείας.
Το μικρό και νόστιμο Κριτσίνι κερδίζει συνεχώς έδαφος στην αγορά και πλέον βρίσκεται σε όλη την Ελλάδα από το πιο μικρό περίπτερο μέχρι το πιο μεγάλο σούπερ μάρκετ αλλά και στο εξωτερικό.
Η τοποθέτηση τους ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2013 και πλέον βρίσκονται σε πάνω από 2.500 σημεία πανελλαδικά.
Σύνθημα τους: Καινοτομία – Προσιτή τιμή – Ελληνική ταυτότητα!
Διαβάστε επίσης:
Πελοπόννησος:Ο θαυμαστός κόσμος για τους λάτρεις της Αρχαιότητας
Το Πανεπιστήμιο Κρήτης στα καλύτερα του κόσμου!
Πρωτοπορία: Δημιουργία πιλοτικού πειραματικού αμπελώνα στην Κρήτη