The Avengers: 7 λόγοι που έκαναν τέτοιο σουξέ (+1 λόγος γιατί αποφασίστηκε ήδη να βγει το sequel)
Στις ΗΠΑ, μάλιστα, ήταν τέτοια η επιτυχία των Avengers στο box office, που κατόρθωσαν να κάνουν ακόμη καλύτερο "άνοιγμα" κι από την τελευταία ταινία του Χάρι Πότερ (που με την σειρά της είχε ξεκινήσει πιο δυναμικά από το Avatar του James Cameron). Η Disney, η εταιρεία που έχει τα δικαιώματα για τα Marvel Comics έδωσε ήδη το πράσινο φως για το sequel της υπερεπιτυχημένης ταινίας με τον Robert Downey Jr., την Scarlett Johansson και το υπόλοιπο εντυπωσιακό καστ. Αλλά έδωσε και άδεια να γυριστούν τα Iron Man 3, Thor 2 και Captain America 2. Ο βασικός λόγος για την Disney είναι τα έσοδά της, το πρώτο τρίμηνο του 2012, είναι 12% μειωμένα σε σχέση με πέρσι. Και αυτή η τρύπα πρέπει να κλείσει γρήγορα. Ποιος καλύτερος τρόπος από ένα νέο Avengers που μοιάζει να έχει δυναμική για ακόμη μεγαλύτερα έσοδα.
Ορίστε οι 7 λόγοι που οι Avengers σημείωσαν τόσο μεγάλη εμπορική επιτυχία (και 7 tips για το πώς λειτουργεί ιδανική η βιομηχανία του Χόλιγουντ σήμερα):
- Ένα δυναμικό καστ: Robert Downey Jr., Mark Ruffalo, Samuel L. Jackson, Scarlett Johansson και Jeremy Renner είναι πρωτοκλασάτα ονόματα, από αυτά που τραβούν από μόνα τους κόσμο στις αίθουσες και που σε πείθουν ότι δεν πας να δεις μια "παιδική" ταινία με βάση τα κόμικς, αλλά κάποια σοβαρή παραγωγή.
- Απήχηση σε πολλές ηλικίες: Από την στιγμή, λοιπόν, που ακόμη και οι μεγαλύτεροι πείθονται ότι η ταινία δεν είναι "παιδική", έχουν κάθε λόγο να σπεύσουν να την δουν, αφού μεγάλωσαν με τα κόμικς του Κάπτεν Αμέρικα και του Θορ. Ο πρώτος -σκεφτείτε!- υπάρχει από την δεκαετία του '40. Την ίδια ώρα, οι πιτσιρικάδες έχουν μάθει τον Iron Man και τον Hulk από τις επιτυχημένες μεταφορές του στον κινηματογράφο, ακόμη κι αν δεν έχουν διαβάσει ούτε μια σελίδα από τα κόμικς τους. Έτσι, η ταινία κατάφερε να είναι ελκυστική για τις ηλικίες από 5-6 ως και 70 ετών! Και όντως, περισσότεροι από τους μισούς που πήγαν και την είδαν ήταν μεγαλύτεροι από 25 ετών.
- Το σταδιακό "κτίσιμο" των χαρακτήρων: Πριν τους Avengers, ένας ένας οι σούπερ ήρωες είχαν μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη, στις δικές τους ταινίες (ο Iron Man πρόλαβε κι έκανε δύο!). Κι αυτό ήταν το καλύτερο δυνατό teaser για μια ταινία που τούς έχει μαζεμένους όλους.
- Τα social media: Σήμερα δεν πας πουθενά χωρίς μια δυνατή εικόνα στο Facebook και το Twitter και ένα θέμα σαν τους Avengers ήταν ιδανικό για εκτενείς συζητήσεις πριν καν βγει η ταινία. Στο τέλος, όλοι νιώσαμε την... υποχρέωση να πάμε, έστω για να έχουμε να πούμε κάτι σε 140 χαρακτήρες στο Twitter.
- Η έκδοση σε 3D: Απλά μαθηματικά: Κοστίζει κάτι παραπάνω στον θεατή. Όποια βγαίνει τρισδιάστατη έχει ήδη περισσότερα έσοδα!
- Η ποιότητά της: Εντάξει, δεν ήταν και ο Νονός, αλλά σε σχέση με άλλα πολυδιαφημισμένα blockbusters, οι Avengers έδιναν στο κοινό αυτό που τού υπόσχονταν.
- Ο ανταγωνισμός: Ο ποιος;
Θυμηθείτε ξανά το μάθημα ζωής που πήρε από τον πατέρα του ο Robert Downey Jr. και τις πιο σέξι εμφανίσεις της Scarlett Johansson, δύο θέματα που δημοσιεύσαμε λίγο πριν οι Avengers κάνουν απόβαση στις αίθουσες.