Euroleague: Θα παίζει στη NOVA μέχρι το 2028 | Τα χρήματα που θα πάρουν Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός
Euroleague: Η κορυφαία λίγκα της Ευρώπης γνωστοποίησε την επέκταση της συνεργασίας με τη Nova, ως το 2028 - Περισσότερα χρήματα θα πάρουν Παναθηναϊκός κι Ολυμπιακός.
Από τα κανάλια Novasports θα συνεχίσουν να προβάλλονται οι αναμετρήσεις της Euroleague.
Η NOVA προχώρησε σε μια μεγάλη επένδυση καθώς θα καταβάλει 15.000.000 ευρώ ετησίως, κάτι που θα φέρει και μεγαλύτερα έσοδα για τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό.
Οι πληροφορίες θέλουν τους δύο «αιωνίους» να βάζουν στα ταμεία τους ένα ποσό που θα «αγγίζει» τα 4.800.000 ευρώ, ήτοι μιλάμε για ένα ποσό κατά περίπου 1.000.000 ευρώ μεγαλύτερο σε σχέση με φέτος.
Η ανακοίνωση της συμφωνίας
"Η Euroleague Basketball (EB), η διοργανώτρια αρχή των δύο κορυφαίων ευρωπαϊκών διασυλλογικών διοργανώσεων στο χώρο του μπάσκετ και η United Media, η κορυφαία εταιρεία ΜΜΕ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μέλος της United Group, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν την ανανέωση της συνεργασίας τους, η οποία εξασφαλίζει τα αποκλειστικά δικαιώματα μετάδοσης όλων των αγώνων της Turkish Airlines EuroLeague και του 7DAYS EuroCup σε Ελλάδα, Σερβία, Κύπρο, Σλοβενία, Κροατία, Μαυροβούνιο, Βοσνία & Ερζεγοβίνη και Σκόπια.
Με τη νέα πολυετή συμφωνία για την κάλυψη των διοργανώσεων της Euroleague Basketball από τη NOVA και το Sportklub, που πλέον ξεπερνάει τις δύο δεκαετίες, δίνει τη δυνατότητα στη United Media να συνεχίσει τη στρατηγική της για επέκταση του portfolio της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, όπου το μπάσκετ είναι ένα από τα κυρίαρχα αθλήματα.
«Οι τηλεοπτικοί μας συνεργάτες είναι θεμελιώδεις για το χτίσιμο του προϊόντος μας και έχοντας έναν τόσο σημαντικό συνεργάτη όπως είναι η United Media που είναι αφοσιωμένη στο να μπορέσουμε να προβάλλουμε τα παιχνίδια μας στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, αποτελεί κλειδί για την προσέγγιση νέων κοινών» δήλωσε ο Marshall Glickman, CEO της Euroleague Basketball. «Η NOVA και το Sportklub αποτελούν μακροχρόνιους εταίρους μας και το ότι γιορτάζουμε τη συμπλήρωση δύο δεκαετιών συνεργασίας με αυτή τη συμφωνία, αποτελεί απόδειξη της αμοιβαίας δέσμευσης για κορυφαία στάνταρ παραγωγής και δημιουργία περιεχομένου σε μια αναπτυσσόμενη και πολύ απαιτητική βάση φιλάθλων».
Η Ελλάδα και οι χώρες της Αδριατικής έχουν ισχυρή εκπροσώπηση στις διοργανώσεις της Euroleague Basketball, με τις ελληνικές και σερβικές δυνάμεις του μπάσκετ, όπως οι Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, Ερυθρός Αστέρας, Παρτιζάν που συμμετέχουν στην EuroLeague, και τις Μπούντουσνοστ VOLI Podgorica και Cedevita Ολίμπια Λιουμπλιάνα που μετέχουν στο EuroCup.
«Η συμφωνία με την Euroleague Basketball είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την υλοποίηση των μακροπρόθεσμων σχεδίων που έχει η United Group στις χώρες στις οποίες έχουμε αποκτήσει τα τηλεοπτικά αθλητικά δικαιώματα για πέντε χρόνια. Αυτή η επένδυση στο καλύτερο αθλητικό περιεχόμενο είναι ακόμη μία ένδειξη που δείχνει πόσο προσανατολισμένοι είμαστε στην ανάπτυξη των αγορών της Ελλάδας, της Κύπρου και των χωρών της περιοχής της Αδριατικής, τις οποίες βλέπουμε ως μέρος της στρατηγικής τοποθέτησης της United Group», ανέφερε σχετικά ο Νίκος Σταθόπουλος, Πρόεδρος της United Group.
«Είναι πολύ σημαντικό για εμάς που δίνουμε στους τηλεθεατές μας την ευκαιρία να απολαύσουν αυτούς τους θεαματικούς αγώνες στα κανάλια μας και για τα επόμενα πέντε χρόνια. Η συνεργασία μας με την Euroleague Basketball ήταν πάντα αξιοσημείωτη και είμαι σίγουρη ότι η αμοιβαία εμπιστοσύνη που χτίσαμε κατά τη διάρκεια των δύο δεκαετιών ήταν ένα σημαντικό στοιχείο που μας οδήγησε στην υπογραφή αυτής της πενταετούς συμφωνίας. Η αγορά τηλεοπτικών αθλητικών δικαιωμάτων είναι πλέον μια αρκετά περίπλοκη διαδικασία και είμαστε εξαιρετικά περήφανοι που δίνουμε τη δυνατότητα στους φιλάθλους να παρακολουθούν τους καλύτερους αγώνες της κορυφαίας μπασκετικής διοργάνωσης στα κανάλια μας, Novasports στην Ελλάδα και στην Κύπρο, και Sport Klub για τις χώρες της Αδριατικής. Η United Media επί σειρά ετών είναι η κορυφαία εταιρεία στην εξασφάλιση τηλεοπτικών δικαιωμάτων κορυφαίων αθλητικών γεγονότων και η νέα συμφωνία επιβεβαίωσε ότι η στρατηγική μας να προσφέρουμε ζωντανές μεταδόσεις μεγάλων αθλητικών γεγονότων στους τηλεθεατές μας συνεχίζει να είναι επιτυχημένη», δήλωσε η Aleksandra Subotić, CEO της United Media".