Rally Acropolis: Εγκατέλειψε ο Λεμπ, πρόβλημα κι ο Ροβάνπερα – Έτσι άλλαξαν όλα σε μια ώρα!
Στο Rally Acropolis δεν ανταγωνίζεσαι μόνο τους υπόλοιπους οδηγούς, αλλά και το πιο απαιτητικό ράλι του WRC. Για να μπορέσει κάποιος να κερδίσει στην Ελλάδα, πέρα από ικανότητες, χρειάζεται και τύχη. Αυτό κατάλαβαν καλά οι Λεμπ, Ροβάνπερα και Λουμπέ.
Ο εννιά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής προηγούταν στον αγώνα, μέχρι την ειδική «Πύργος 1». Στην απλή διαδρομή για την επόμενη ειδική, ο αντιμετώπισε πρόβλημα στο Ford Puma Rally1, καθώς κόπηκε ο ιμάντας του εναλλάκτη. Η βλάβη ήταν σοβαρή κι έτσι αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Πολύτιμο χρόνο έχασε κι ο δεύτερος οδηγός της M-Sport Ford, Πιερ-Λουί Λουμπέ, ο οποίος ήταν δεύτερη θέση, αλλά μετά το κλατάρισμα που είχε, έχασε πολύ χρόνο.
Η ειδική «Περιβόλι 1» έδειξε τα «δόντια» της και στον Κάλε Ροβάνπερα, ο οποίος ήρθε στην Ελλάδα με όνειρα να στεφθεί και μαθηματικά Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Ο περσινός νικητής του Rally Acropolis είχε έξοδο και χτύπησε το πίσω αριστερό μέρος του Toyota Yaris σε ένα δέντρο, με αποτέλεσμα να καταστραφεί η ανάρτηση και να ξηλωθεί η πόρτα του. Μπόρεσε να φτάσει στον τερματισμό, αλλά έχασε πάνω από 5 λεπτά.
Δείτε το βίντεο του WRC για πώς άλλαξαν τα δεδομένα μέσα σε μια ώρα:
Η μέρα, βέβαια, είχε κι άλλο δράμα τόσο για την Μ-Sport όσο και για την Toyota. Η πρώτη είδε τόσο τον Γκας Γκίνσμιθ, όσο και τον Ιορδάνη Σερδερίδη να αντιμετωπίζουν μηχανικό πρόβλημα, ενώ η δεύτερη είδε τον Εσαπέκα Λάπι να ακινητοποιείται μέσα στην ειδική «Περιβόλι 2» για 2-3 λεπτά κι έφτασε στον τερματισμό με πολύ αργό ρυθμό.
Μεγάλη κερδισμένη της ημέρας είναι η Hyundai, η οποία έχει τρία αυτοκίνητα της στην πρώτη θέση της γενικής. Στην κορυφή είναι ο Τιερί Νεβίλ κι ακολουθούν οι Τάνακ και Σόρντο. Μάλιστα, ο Ισπανός πέτυχε την πρώτη του νίκη στην ειδική «Περιβόλι 2».
Η πρώτη πεντάδα μετά από 12 ειδικές
- Τιερί Νεβίλ – Μάρτιν Βιντέγκε (Hyundai Shell Mobis WRT)
- Οτ Τάνακ – Μάρτιν Γιαρβεόγια (Hyundai Shell Mobis WRT) +34,2’’
- Ντάνι Σόρντο – Καντίτο Καρέρα (Hyundai Shell Mobis WRT) +42,9’’
- Έλφιν Έβανς – Σκοτ Μάρτιν (Toyota Gazoo Racing WRT) +58,2’’
- Πιερ - Λουί Λουμπέ – Βίνσεντ Λαντέ (M-Sport Ford WRT) +2’ 16,7’’