Premier League: Το ισχυρότερο brand της Μεγάλης Βρετανίας – Άφησε πίσω Rolls-Royce, British Airways
Η Premier League κατακτά για τρίτη φορά την πρωτιά στην κατάταξη του «British Icon Index». Πρόκειται για μια έρευνα που αφορά σε 14 μεγάλα βρετανικά ιδρύματα, βιομηχανίες κι εμπορικά, για το πώς αντιδρά απέναντί τους το κοινό, σε 11 χώρες.
Όπως αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της αγγλικής λίγκας, Ρίτσαρντ Μάστερς: «Για περισσότερα από 30 χρόνια, η Premier League προσφέρει εξαιρετικής ποιότητας ποδόσφαιρο που έχει "αιχμαλωτίσει" τη φαντασία των φιλάθλων σε όλον τον κόσμο. Αυτό οφείλεται στους κορυφαίους παίκτες παγκοσμίως, οι οποίοι δίνουν συναρπαστικά παιχνίδια κάθε εβδομάδα, καθώς και στο παγκόσμιο προφίλ των συλλόγων μας. Το ποδόσφαιρο έχει τη δύναμη να εμπνέει ανθρώπους όλων των ηλικιών και είμαστε υπερήφανοι που βρεθήκαμε στην κορυφή του "British Icon Index" για τρίτη φορά, μπροστά από πολλούς άλλους παγκοσμίως αναγνωρισμένους οργανισμούς».
Οι 14 «κολοσσοί» που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα είναι η Premier League, η Rolls-Royce, τα Βρετανικά Πανεπιστήμια, η British Airways, το BBC, η Jaguar Land Rover, ο βρετανικός κινηματογράφος, η βρετανική μουσική, η βρετανική μόδα, το Βρετανικό Συμβούλιο, η HSBC, το British Royal Household, η εταιρεία Dyson και τα Harrods.
Σε κάθε χώρα πραγματοποιήθηκαν τουλάχιστον 1.000 συνεντεύξεις, με τους ερωτηθέντες να καλούνται να βαθμολογήσουν. Η Premier League κατέλαβε την πρώτη θέση, αφήνοντας πίσω της Rolls-Royce και τα Βρετανικά Πανεπιστήμια. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το 87% είπε ότι το αγγλικό πρωτάθλημα τους κάνει να σκέφτονται θετικά για όλη τη Μεγάλη Βρετανία, ενώ πρώτευσε στις συνολικά πέντε αγορές σε Αφρική και Ασία (βλ. Αίγυπτος, Νιγηρία, Ινδονησία, Ταϊλάνδη και Βιετνάμ). Τέλος, «σάρωσε» στις ηλικίες από 18 έως 34 ετών, καταλαμβάνοντας την κορυφή.