Η adidas ήταν η πρωταθλήτρια του real-time marketing με την καμπάνια «all in or nothing»
Οι βασικές επιτυχίες της καμπάνιας “allinornothing”:
- Με 1.590.0001 συζητήσεις, η adidasήταν το πιο πολυσυζητημένο brand του 2014 FIFAWorldCupBrazil™
- followers σε όλες τις socialmediaπλατφόρμες της adidas
- Με αύξηση 14,5%2, η ποδοσφαιρική κοινότητα της adidasήταν η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη στα socialmedia
- Με περισσότερα από 38.000.0003views, η adidasήταν το πιο δημοφιλές brandστο YouTube, με βάση τα video που αναρτήθηκαν κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης
- ακολούθησαν την @brazuca στο Twitterκατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, αυξάνοντας τον αριθμό των followersτου λογαριασμού κατά 603%4
- Με 917.000 αναφορές5, το #allinήταν το brandhashtag με τη μεγαλύτερη απήχηση στο Twitter
Ο CEO του adidasGroup, κ. HerbertHainer, δήλωσε σχετικά: «Αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο ήταν μια εξαιρετική επιτυχία για την adidas, καθώς επιβεβαίωσε ξεκάθαρα ότι είμαστε το κορυφαίο ποδοσφαιρικό brand στον κόσμο. Κυριαρχήσαμε στη διοργάνωση εντός και εκτός γηπέδου, χορηγώντας τις δύο ομάδες που συμμετείχαν στον Τελικό, αλλά και τους τρεις νικητές του Χρυσού Παπουτσιού, της Χρυσής Μπάλας και του Χρυσού Γαντιού. Ταυτόχρονα, καταφέραμε να είμαστε το brand με τις περισσότερες αναφορές στα socialmedia».
Από τη βάση της στο Ρίο, η ομάδα marketing της adidasμοιράστηκε στα socialmedia περιεχόμενο που είτε είχε προγραμματιστεί εκ των προτέρων, είτε δημιουργήθηκε σε πραγματικό χρόνο με βάση την πορεία του τουρνουά, για να πλαισιώσει τη συζήτηση με τους φιλάθλους στο online περιβάλλον. Η καμπάνια επικεντρώθηκε στο shareofvoice και στις άμεσες αντιδράσεις μετά από σημαντικές στιγμές των αγώνων. Ως αποτέλεσμα σημειώθηκαν 917.000 mentionsτου επίσημου hashtag #allin στο Twitter, αριθμός τριπλάσιος σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο brandκατά τη διάρκεια της διοργάνωσης. Συνολικά, το share of voice της adidasσε όλες τις πλατφόρμες socialmedia ήταν κατά 22%6 μεγαλύτερο σε σχέση με οποιονδήποτε άλλο ανταγωνιστή της.
Επίσης, οι followersτου adidasFootball αυξήθηκαν κατά 14,5% στη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο brandαθλητικών ειδών. Η brazuca, η επίσημη μπάλα του 2014 FIFAWorldCupBrazil™, είχε ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία και στο Twitter, όπου ο λογαριασμός @brazucaσημείωσε αύξηση 603%4 κατά τη διάρκεια του τουρνουά, τη μεγαλύτερη από οποιονδήποτε άλλο λογαριασμό στη συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ήταν και ένας από τους λογαριασμούς με το μεγαλύτερο engagement, σε σχέση με τα άλλα sportbrands, με 530.0007userinteractions.
Οι εξαιρετικές επιδόσεις τόσο εντός, όσο και εκτός αγωνιστικού χώρου, συνεχίστηκαν με τη σειρά παπουτσιών BattlePack, που σχεδίασε η adidas ειδικά για το FIFAWorldCup™. Το adidasadizerof50 ήταν το παπούτσι με το οποίο σημειώθηκαν τα περισσότερα γκολ στη διοργάνωση. Συγκεκριμένα, 46 γκολ σημειώθηκαν με το f50, συμπεριλαμβανομένων των 6 γκολ του JamesRodriguez, των 5 του ThomasMüller και των 4 του LionelMessi. Σε αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο, οι παίκτες που φορούσαν παπούτσια adidasσκόραραν κατά 30% περισσότερο σε σύγκριση με τους ποδοσφαιριστές που προτίμησαν ανταγωνιστικά προϊόντα. Αλλά και στο online περιβάλλον, το adizerof50 ήταν ο νικητής, καθώς το #f50 ήταν το hashtag για ποδοσφαιρικό παπούτσι που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο στο Twitter κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, με 257.0009αναφορές.
Πέραν των επιτυχιών που σημείωσε στα socialmedia, η adidas ξεπέρασε όλους τους ανταγωνιστές της και εντός του αγωνιστικού χώρου:
- Οι 2 φιναλίστ της διοργάνωσης, όπως φυσικά και η νικήτρια Γερμανία, φορούσαν εμφανίσεις adidas
- Τοβραβείο “adidas Golden Ball” κέρδισεο Leo Messi
- Τοβραβείο “adidas Golden Boot” κέρδισεο James Rodriguez
- Τοβραβείο “adidas Golden Glove” κέρδισεοManuelNeuer
- Περισσότερες ασίστ στο τουρνουά από τον JuanCuadrado
- Η Κολομβία κέρδισε το βραβείο FIFAFairPlayAward
- 8 παίκτες της adidasβρέθηκαν στην καλύτερη 11άδα του 2014 FIFA World Cup Brazil™