Η δουλειά της αποτελεί ακόμα και σήμερα παράδειγμα του μοντερνισμού και ιδιαίτερα του σύγχρονου γλυπτού. Ήταν μια από τις λίγες γυναίκες Άγγλους καλλιτέχνες της γενιάς της που πέτυχε διεθνή καριέρα.
Η Μπάρμπαρα Χέπγουορθ γεννήθηκε στις 10 Ιανουαρίου 1903 στη Βρετανία. Η μικρή Μπάρμπαρα έδειξε από νωρίς το ταλέντο της στις τέχνες και ήδη σε ηλικία 12 ετών ήταν κάτοχος αρκετών μουσικών βραβείων. Σπούδασε με υποτροφία στη Σχολή Τέχνης του Λίντς και στη συνέχεια κέρδισε μια ακόμα υποτροφία για να σπουδάσει στο Royal College of Art του Λονδίνου.
Η τρίτη υποτροφία που κέρδισε την έστειλε για σπουδές στη Φλωρεντία. Εκεί έμαθε από τον Giovanni Ardini πώς να σκαλίζει το μάρμαρο. Εκεί αναπτύχθηκε και ο μεγάλος έρωτας με τον επίσης γλύπτη John Skeaping με τον οποίο απέκτησαν έναν γιο.
Η Χέπγουορθ ήταν η πρώτη που χάραξε τις τρυπημένες φιγούρες που είναι χαρακτηριστικές τόσο του δικού της έργου όσο και, αργότερα, του Χένρι Μουρ. Οι δυο τους θα ηγούνταν της πορείας προς τον μοντερνισμό στη γλυπτική.
Τα επόμενα χρόνια η Χέπγουορθ άρχισε να γίνεται ένα από τα πιο γνωστά ονόματα της γλυπτικής και επηρέασε με το έργο της πολλές καλλιτεχνικές κινήσεις που γεννήθηκαν εκείνα τα χρόνια.
Το 1950 έργα της εκτέθηκαν στο βρετανικό περίπτερο της Μπιενάλε της Βενετίας. Μετά από τον χωρισμό της από τον δεύτερο άνδρα της η Χέπγουορθ σταμάτησε να δουλεύει με την πέτρα και το ξύλο και ξεκίνησε να δημιουργεί έργα από χαλκό και πηλό. Παράλληλα, προς το τέλος της καριέρας της πειραματίστηκε και με τη λιθογραφία.
Η Μπάρμπαρα Χέπγουορθ βρήκε φρικτό θάνατο στις 20 Μαΐου 1975, σε ηλικία 72 ετών, όταν ξέσπασε φωτιά στο στούντιό της.
Τι είναι τα doodles
Τα doodles δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων. Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.
Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου. Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr