O Ralph Lauren έρχεται στις οθόνες μας μέσα από το Snapchat
Ο Ralph Lauren αγκαλιάζει τον ψηφιακό κόσμο τις φετινές γιορτές χρησιμοποιώντας μια σειρά δημιουργικών προσπαθειών — από το Snapchat έως τα εικονικά καταστήματα-για να προσκαλέσει τους πελάτες να βιώσουν τον κόσμο του. Η ναυαρχίδα αυτής της προσπάθειας, είναι η δημιουργία ενός digital καταστήματος που θα επιτρέπει στους πελάτες να επισκέπτονται τέσσερα από τα κύρια καταστήματα της εταιρείας στη Νέα Υόρκη, το Μπέβερλι Χιλς, το Παρίσι και το Χονγκ Κονγκ. Το ψηφιακό κατάστημα θα πουλήσει εμπορεύματα της τρέχουσας σεζόν καθώς και vintage κομμάτια.
Η ιδέα δοκιμάστηκε στο Beverly Hills αυτό το φθινόπωρο και θεωρήθηκε επιτυχημένη, με την επισκεψιμότητα να είναι 10 φορές υψηλότερη από τον αριθμό των ατόμων που θα είχαν επισκεφθεί το φυσικό κατάστημα, ανέφερε η εταιρεία. Ο David Lauren, αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος καινοτομίας, δήλωσε ότι η εταιρεία εργάζεται για την ιδέα της δημιουργίας ενός online καταστήματος εδώ και αρκετό καιρό, αλλά η πανδημία επιτάχυνε το σχέδιό της.
Πριν από την πανδημία COVID-19, οι πελάτες του Ralph Lauren ταξίδευαν παγκοσμίως και ψώνιζαν απευθείας από τα καταστήματα στις πόλεις όπου βρίσκονταν. Σήμερα η εταιρεία εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να αναπαράγει τα καταστήματά της στο διαδίκτυο και να επιτρέπει στους πελάτες να ψωνίζουν ασφαλώς από την άνεση του σπιτιού τους. Εκτός από τα ψηφιακά καταστήματα, ο Ralph Lauren ξεκινά μια συνεργασία με το Snapchat που θα επιτρέψει στους χρήστες να σαρώσουν το λογότυπο Polo Pony της εταιρείας από διάφορες πηγές και να ξεκλειδώσουν μια σειρά από εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας.